Eerste pOging tot schuren en polijsten! Dik tevreden.
Eerste pOging tot schuren en polijsten! Dik tevreden.
Ik zie in de houttekening een g-string.
Mooie top, niets voor mij maar mooi om naar te kijken.
Nice ! Nu je 't zegt, inderdaad een gevlamd stringetje...
ik hou niet van paars maar deze zou ik zeker niet afslaan!![]()
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Zeer mooi gitaartje inderdaad. Ben je er nu aan de bovenrand iets doorheen gegaan? of is het paars daar gewoon lichter?
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Ik denk dat de hoek van mijn camera zo was dat ie net de clearcoat zijkant meegepakt heeft.
Ik ben echt wel blij met t resultaat. Het is mijn eerste triple stain en burst en aflak en polijstjob. Ti's n verdomd mooi spiegeltje in het echt. Vanavond nogmaals de commandant opentrekken, en de tweede body aanpakken, en deze op de sides en back aanpakken.
Die baked maple ziet er op jouw foto veel donkerder uit dan de foto's op de Gibson website, heb je juist een donkere of ...?
Ik heb gemerkt dat er wel behoorlijk verschil is tussen de diverse baked maple toetsen qua kleur. Bij Tonika in Groningen hangen twee Customs, een zwarte met een vrij lichte toets en een witte met een donkerder toets. Die laatste toets vind ik toch beduidend mooier!
De baked maple toets op mijn witte custom is inderdaad best donker uitgevallen. Je ziet bij de baked maple gitaren best wel veel kleur verschil in de toets. Ben er i.i.g. erg blij mee. Je hebt helemaal niet het idee dat je op een ander soort toets dan rosewood of ebben speelt. Tussen die twee houtsoorten lijkt het qua feel dan nog het meeste op ebben.
--------------------------------------------------------------------------------------
Rock&Roll!
Favorieten/bladwijzers