eerste zelfbouwsel van mij...
![]()
eerste zelfbouwsel van mij...
![]()
Ik vind dat brug kapje van een telecaster niet staan
als je het hebt over de ashtray op die met houten slagplaat: tja da's omdat je het zelden ziet. Ik vind het de kers op de taart qua teledesign, alleen jammer dat het je met de ashtray on niet kan palmmuten. Maar daar had Leo nog nooit van gehoord toen ie 'm ontwierp. maar mooi vind ik het zekèr.
Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2
Deze schoonheid is momenteel naar me op weg.
Heb expres de headstock even weggepoetst om het spannend te houdenwant wie mij kent weet dat ik niet 'gewoon' een hoop geld heb uitgegeven aan een 7ender.
Aan wie hem herkent...hou het nog even geheim voor de fun.
Zodra ik hem hier heb (kan wel een een sinterklaascadeautje worden, zo laat) maak ik zelf foto's.
Laatst gewijzigd door Franc; 12 november 2011 om 07:57
Ik heb hem al gevonden geloof ik, m'n eerste ingeving was gelijk goed
Gefeliciteerd alvast! Schijnen wel behoorlijk nette gitaren te zijn voor het geld.
Zal m'n mond houden![]()
Ach, het is ook weer geen groot geheim hoor.
Ik schaam me er niet voor dat ik gek ben op goedkope gitaartjes
Het is een gok en soms heb je geluk en soms valt het tegen.
Het is ook wel spannend of hij zonder kleerscheuren hier komt over die afstand.
zoo hier die van mij body is fender maar de hals was zo slecht dat ik er een andere op heb gezet, waar ik nu wel wat isues mee heb. maar eerst een fotooke
Gisteren mijn element van kent armstrong binnen gekregen. De tele vintage hot bridge. Waaaaw wat een lekkere sound man heerlijk open twang geluid, heeel erg sjiek clean met veel definitie echt wel die vintage sound, met een beetje distortion is het echt een super sjiek rolling stones geluidje, met veel gain kun je gewoon vet rocken heel erg veel dynamiek in je spelen. Ik ben erg gelukkig.
Alleen merk ik dat mijn hoge e en b doodvielen, de b had een beetje zo'n sitar achtig soundje zn plong pling en dan, toen ik de snaren uit de geleider haalde was het een stuk minder bijna weg. De snaargeleider is gewoon zo'n plat ijzertje, niet zon rond snaarboompje dat fender normaal heeft. Hoe belangrijk is zo'n snaar geleidertje?? en zou een goed snaargeleidboompje en een nieuwe topkam dit helemaal kunnen oplossen?? en ehhh welke topkam moet ik dan hebben van welke breedte en zo, is dit zelf te doen??
Mag verklapt hoor, maar hij is niet uit de blowout-sale, maar gewone prijs. Dan kreeg je korting op de koffer en niet op voorhand al een beschadiging of 'foutje' al zal er voor dit geld best wat op aan te merken zijn. Of misschien mag je voor dit soort bedragen juist niet zeuren.
Ik wacht in spanning af, het is toch een beetje het Sinterklaasgevoel![]()
Favorieten/bladwijzers