Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 3402

Hybrid View

Standaard

eerste zelfbouwsel van mij...

Standaard

Ik vind dat brug kapje van een telecaster niet staan

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ArcticGuitarMonkey Bekijk bericht
    Ik vind dat brug kapje van een telecaster niet staan
    als je het hebt over de ashtray op die met houten slagplaat: tja da's omdat je het zelden ziet. Ik vind het de kers op de taart qua teledesign, alleen jammer dat het je met de ashtray on niet kan palmmuten. Maar daar had Leo nog nooit van gehoord toen ie 'm ontwierp. maar mooi vind ik het zekèr.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    als je het hebt over de ashtray op die met houten slagplaat: tja da's omdat je het zelden ziet. Ik vind het de kers op de taart qua teledesign, alleen jammer dat het je met de ashtray on niet kan palmmuten. Maar daar had Leo nog nooit van gehoord toen ie 'm ontwierp. maar mooi vind ik het zekèr.
    Gelukkig kan je 'm er zo afschuiven als je wilt spelen... Ik vind het ook mooi en je ziet het niet zo veel. Wanneer de gitaar aan de muur hangt of in de stander staat gaat het asbakje er weer op...
    Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2

Senior Member

Standaard

Deze schoonheid is momenteel naar me op weg.

Heb expres de headstock even weggepoetst om het spannend te houden want wie mij kent weet dat ik niet 'gewoon' een hoop geld heb uitgegeven aan een 7ender.

Aan wie hem herkent... hou het nog even geheim voor de fun.
    Zodra ik hem hier heb (kan wel een een sinterklaascadeautje worden, zo laat) maak ik zelf foto's.
    Laatst gewijzigd door Franc; 12 november 2011 om 07:57
    Franc.
    "I live my life like there's no tomorrow"
    www.VernetAmps.com

Standaard

Ik heb hem al gevonden geloof ik, m'n eerste ingeving was gelijk goed
    Gefeliciteerd alvast! Schijnen wel behoorlijk nette gitaren te zijn voor het geld.
    Zal m'n mond houden

Senior Member

Standaard

Ach, het is ook weer geen groot geheim hoor.
    Ik schaam me er niet voor dat ik gek ben op goedkope gitaartjes
    Het is een gok en soms heb je geluk en soms valt het tegen.

Het is ook wel spannend of hij zonder kleerscheuren hier komt over die afstand.
    Franc.
    www.VernetAmps.com

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franc Bekijk bericht
    Deze schoonheid is momenteel naar me op weg.

Heb expres de headstock even weggepoetst om het spannend te houden want wie mij kent weet dat ik niet 'gewoon' een hoop geld heb uitgegeven aan een 7ender.

Aan wie hem herkent... hou het nog even geheim voor de fun.
    Zodra ik hem hier heb (kan wel een een sinterklaascadeautje worden, zo laat) maak ik zelf foto's.
    Mag het al verklapt worden? Ik weet het ook al wel wat het moet worden.... Blowout-sale toch?
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

zoo hier die van mij body is fender maar de hals was zo slecht dat ik er een andere op heb gezet, waar ik nu wel wat isues mee heb. maar eerst een fotooke

Gisteren mijn element van kent armstrong binnen gekregen. De tele vintage hot bridge. Waaaaw wat een lekkere sound man heerlijk open twang geluid, heeel erg sjiek clean met veel definitie echt wel die vintage sound, met een beetje distortion is het echt een super sjiek rolling stones geluidje, met veel gain kun je gewoon vet rocken heel erg veel dynamiek in je spelen. Ik ben erg gelukkig.

Alleen merk ik dat mijn hoge e en b doodvielen, de b had een beetje zo'n sitar achtig soundje zn plong pling en dan, toen ik de snaren uit de geleider haalde was het een stuk minder bijna weg. De snaargeleider is gewoon zo'n plat ijzertje, niet zon rond snaarboompje dat fender normaal heeft. Hoe belangrijk is zo'n snaar geleidertje?? en zou een goed snaargeleidboompje en een nieuwe topkam dit helemaal kunnen oplossen?? en ehhh welke topkam moet ik dan hebben van welke breedte en zo, is dit zelf te doen??

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Bekijk bericht
    Mag het al verklapt worden? Ik weet het ook al wel wat het moet worden.... Blowout-sale toch?
    Mag verklapt hoor, maar hij is niet uit de blowout-sale, maar gewone prijs. Dan kreeg je korting op de koffer en niet op voorhand al een beschadiging of 'foutje' al zal er voor dit geld best wat op aan te merken zijn. Of misschien mag je voor dit soort bedragen juist niet zeuren.

Ik wacht in spanning af, het is toch een beetje het Sinterklaasgevoel
    Franc.
    www.VernetAmps.com

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten