Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 37 van 142 EersteEerste ... 2735363738394787137 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 370 van 1411
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Ibanez gebruikte tot 2006 toch ook het composiet luthite voor bepaalde modellen zoals de ergodyne. Het was dan wel de body die er van gemaakt was en niet de hals.
    En Cort heeft het ook gebruikt las ik ergens. Dus echt nieuw is het gebruik van composiet niet.
    Straks weten we niet meer beter en zal het net zo ingeburgerd zijn als al het andere waar we eens vreemd tegenaan keken.

Senior Member

Standaard

goh.. zo'n SG '61 reissue koste vroeger maar wat van 1200 euro.. nu is het bijna 1700 geworden.. komt dat door dat geval toen met dat hout?
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Standaard

Nog even over dat hout; ik zit met de volgende vraag.
    Ik heb een Gibson Les paul custom op het oog op Ebay.com. De gitaar staat in Nashville, TN, USA. Nu heeft die gitaar dus een mahonie body en hals, maple top en een ebben toets. Zal ik in de problemen komen als ik deze gitaar laat opsturen naar België? Of was enkel rosewood problematisch? En ook al was het rosewood; zou invoeren naar de EU dan een probleem vormen?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Zou geen problemen mogen geven, de enige rosewood waar nog moeilijk over gedaan kan worden is "Brazilian/Rio", maar dat gebruikt nog slechts een enkeling, en dan nog voor erg exclusieve, handgebouwde akoestische instrumenten, in 90% van de gevallen.
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Standaard

Top! Daar hoopte ik op. Bedankt!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

juist. rio is beschermd. Ebben kan alleen een probleem opleveren als het uit madagascar komt (geintje voor ingewijden )

Standaard

Ziezo, er is een mooie Gibson LP Studio uit 1990 (mijn geboortejaar; was al héél erg lang naar zo eentje op zoek) vanuit de States naar mij op weg!
    Iemand misschien enig idee hoe lang een standaard verzending van daar naar hier duurt? 2 weken?
    Oh ja; een HNGD komt eraan binnen afzienbare tijd.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanderltd Bekijk bericht
    Ziezo, er is een mooie Gibson LP Studio uit 1990 (mijn geboortejaar; was al héél erg lang naar zo eentje op zoek) vanuit de States naar mij op weg!
    Iemand misschien enig idee hoe lang een standaard verzending van daar naar hier duurt? 2 weken?
    Oh ja; een HNGD komt eraan binnen afzienbare tijd.
    Ligt er vooral aan of de douane erg lastig gaat doen, kans is groot dat het daar een paar dagen blijft liggen. Ik denk dat je met twee weken wel goed zit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ijselrobo 07 Bekijk bericht
    goh.. zo'n SG '61 reissue koste vroeger maar wat van 1200 euro.. nu is het bijna 1700 geworden.. komt dat door dat geval toen met dat hout?
    Iemand die weet waarom? Ik zag nl. ook dat je geen goedkope ES-335 meer hebt voor 1400 euro maar alles is nu rond de 2000-2200...
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

ik was het bijna vergeten....

Chervolet heeft wat te vieren

Gibson viert mee:

die fretboard inlay vind ik wel erg stoer
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten