Als je microfoons 'm niet pakken kan je 'm natuurlijk altijd nog via DI alsnog opnemen![]()
Als je microfoons 'm niet pakken kan je 'm natuurlijk altijd nog via DI alsnog opnemen![]()
Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: SoundcloudOorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
Leg dat eens uit![]()
Dat denk ik dus ook! Had een uitgebreide SoS review gelezen, en daarin wordt ongeveer hetzelfde gesteld. Mee eens ja, totdat je speciale mics of een speciaal systeem gebruikt waarschijnlijk.
Ja hoor, beleving!
Doe je je meest stinkende best (en geloof me, ik kan héftig stinken...),
en dan vraagt zo'n salamipizzaface, of 'tie de mix kan meekrijgen op mp3.
Ja, beleving...
Frits
www.studiohetpand.nl
Sja, dubieus punt he.... Hoewel ik best van pizza met salami hou!
Ik hoor weinig/niets boven de 17k (via testtoon). Dat geldt natuurlijk voor meer mensen, en zeker voor wat oudere mensen. Waarom zou een tweeter die 50K geeft dan nog iets toevoegen?
Zo is dat, al zou ik erg dankbaar zijn voor 17k, ik zit ongeveer op de helft inmiddels.
Maar het zou een streefdoel moeten zijn om die 17k zo goed mogelijk weer te geven.
Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.
Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!
Ik kon boven de 20 k horen. Zeg maar 20.5 ofzo. Zal nu wle niet meer het geval zijn... JE mist niks. of jawel, de piep die een tv produceert bijvoorbeeld. Razend irritant.
Die TV piep hoor ik ook prima, ik kon het op mn studentenkamer altijd horen als degene verderop zn TV aan had, door 2 deuren en een gang heenwel irritant idd!
Favorieten/bladwijzers