Rommel.
Yamaha heeft goede versterkers gebouwd, oa één door Soldano ontworpen. Maar een oude transistorbak, volgens mij uit de jaren tachtig, is erg goed, nog steeds vrij duur.
Rommel.
Yamaha heeft goede versterkers gebouwd, oa één door Soldano ontworpen. Maar een oude transistorbak, volgens mij uit de jaren tachtig, is erg goed, nog steeds vrij duur.
Favorieten/bladwijzers