Onze_jef: Zeer mooie set. Hoe klinkt fie FAD?
Misschien niet echt een stck, maar hierbij mijn set:
Brunetti Mercury
Mesa DC2
Sorry voor de slechte foto's...
Onze_jef: Zeer mooie set. Hoe klinkt fie FAD?
Misschien niet echt een stck, maar hierbij mijn set:
Brunetti Mercury
Mesa DC2
Sorry voor de slechte foto's...
Hell's Engl: Ja dat klopt inderdaad. Heb hem destijds geruild.
M'n huidige setup, 2 1x12" cabs met Electro-Voice 12L's
![]()
te koop !
niets.
tillens: De Brunetti bevalt zeer goed.Goed bruikbaar clean dat zeer goed overweg kan met pedalen. Overdrive kanaal is, voor mijn smaak, zeer lekker. Zonder de boost is het een lichte gedifineerde overdirve en met de boost ingeschakeld heb je een hele dikke lead sound. Volume boost is ook een zeer handige optie.
Wel zit ik een beetje te denken om misschien 1 speaker te vervangen of eventuele losse cab erbij te nemen.
Stevenstrat: Zeer mooie set!! (je hebt PM)
hopelijk staat hier volgende week een mesa boogie dual recifier2010 binnen![]()
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
Mooie sets jongens:
@Stevenstrat: Het is dus een Two Rock geworden, je zoektocht naar de ultieme amp? Beetje tevreden over?
Jazeker, en ben er niet beschaamd voor
ik gebruik 'm hoofdzakelijk voor delay. Soms eens chorus, comp, dingen die ik heel weinig gebruik en dus geen aankoop van analoge pedaaltjes kan verantwoorden. Ben op vlak van mod FX niet zo moeilijk (amps en oversturing, da's een andere zaak...) dus de M13 does the job, and quite well.
H Huisjes: afgezien van de mankementjes, volledig de klank die ik wou, en lang naar gezocht heb. Dikke complexe clean, fantastische voicing overstuurd. Voor mij de amp, maar dat zal niet voor iedereen het geval zijn.
nu nog een britse amp erbij om te combineren en we zijn klaar.![]()
Laatst gewijzigd door StevenStrat; 7 november 2011 om 22:10
Favorieten/bladwijzers