Supro Sahara! Dan heb je smaak!
Zoiets wilde ik bouwen voor mn vriendin. Ooit eens, misschien volgend jaar.
Supro Sahara! Dan heb je smaak!
Zoiets wilde ik bouwen voor mn vriendin. Ooit eens, misschien volgend jaar.
Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome
Vandaag menig link hier doorgespit en diver Les paul plannen gevonden.Maar wat ik zoek is een 1:1 tekening van een slagplaat van een LP. iemand die een link weet?
alvast bedankt
JJ
To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.
Misschien zit hier wat tussen : http://www.terrapinguitars.com/pdfFiles.html
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
Hallo,
Ik ben van plan een PRS te bouwen. Nu heb ik alle pagina's bekeken maar zie alleen een bouwtekening van een 'look-a-like' PRS. Misschien heb ik er overheen gelezen maar kan iemand mij helpen aan een bouwtekening van een echte PRS? Het liefst gratis natuurlijk, ik blijf een Hollander.
Alvast bedankt!
Damiano
Heeft er iemand Taylor Grand Concert plans?
Of Martin OOO?
-Lowden F50x
-Taylor K22CE
-Fender Stratocaster Huub Boel Custom
-Ibanez V300
Je zou eens een kijkje kunnen nemen op de site van Superfly.
Ik weet niet of deze al is voorbij gekomen (geen zin om alle pagina's door te spitten) : Archtop modellen van Watson Bailey, enkel toegankelijk via Internet Archive. Eveneens op die site : mandola, mandolin en een resonator banjo. Wel effe geduld hebben, de site vraagt wat tijd om te laden.
“Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia
GuitarPlansCollection
-Lowden F50x
-Taylor K22CE
-Fender Stratocaster Huub Boel Custom
-Ibanez V300
Als je geen tekening kunt vinden zou je altijd nog kunnen proberen om zelf een tekening te maken. De in dit topic genoemde tutorial geeft weer hoe je dat kunt doen. Ik ben er zelf nu al een poosje mee aan het stoeien geweest en het werkt echt goed!
Favorieten/bladwijzers