widdley widdley...WAH WAH WAH....widdley widdley.*divebomb*........chugga chugga...SQUEAL.......chugga chugga....WAH WAH WAH......... chuggah SqEeUaAaaLL!
thank you!! good night!!
Lekker pedaaltje die fuzz.
Vooral zonder diode-clipping.
Houd er wel rekening mee dat die Andy wel goed kan spelen ook, dus het zit ook in de vingers hè.
Strymon Timeline
Vandaag even (te) kort getest, maar man man man, wát een gaaf pedaaltje!
De ICE setting kan ik me wel een paar uurtjes mee vermaken denk ik.
Nadeel is toch wel de enorm hoge prijs.
In eerste instantie had ik een Peavey 6505 combo, maar kreeg er geen fatsoenlijk geluid uit, behalve de high gain, die was ok.
Er stond ook nog een Fender Deluxe combo, mooie cleane sound, en ook de drive was best ok.
Tevens heb ik een drietal flangers getest; Strymon Orbit, Ibanez FL9 en MXR Micro Flanger.
De eerste 2 zijn veel te duur, en ook die laatste is toch nog wel vrij prijzig, misschien maar 's op MP/eBay/etc. kijken.
Bovendien had ik in de korte tijd geen idee hoe ik de Strymon aan de gang moest krijgen, maar ik zou niet snel zo'n klap geld voor een flanger uitgeven.
Helaas hadden ze de Ibanez AF2 niet op voorraad.![]()
Heel veel GAS voor Gibson 50 Tribute Les Paul Goldtop.. Maar geen geld en ga verhuizen.
Ik heb op het moment mega gas voor een Strymon Bluesky, maar ik ben bezig met het halen van m'n rijbewijs dus voorlopig heb ik er geen geld voor. Bummer.
Zo'n Earthquaker Ghost Echo Reverb.
Grappig dat die Gearmandude echt niet met reverb kan spelen,.Klinkt echt nergens naar.
Normaal gesproken heb ik liever verengalm, maar dit ding heeft echt een prachtige klank, voor als het niet super surf hoeft.
Favorieten/bladwijzers