Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 98 van 866 EersteEerste ... 488896979899100108148198598 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 971 t/m 980 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Een groot voordeel lijkt me van die nieuwe (en ook oude?) dat ie gewoon op 9V DC 300 mA werkt.
    Ik zat ook te denken om de TC Nova Delay 's te proberen, maar die heeft 230V nodig dacht ik, in ieder geval een aparte voeding, en dan valt ie wat mij betreft gewoon af.
    Ik zou graag een delay-pedaal met presets willen, lijkt me verdomd handig. Nu zit ik met de Flashback e.d. soms wel even te stoeien voordat ik b.v. de juiste delay-tijd heb ingesteld, en dan nog moet dat op gevoel/gehoor.
    Eventide heeft er ook één dacht ik, maar die heeft ook z'n eigen adapter dacht ik en is ook schreiend duur.
    Is de Boss DD-20 niet iets voor je? Heeft 4 presets en de "huidige" setting, dus eigenlijk 5 presets. En werkt op 9v (en 200mA geloof ik). En er zitten wel geinige features op.

Senior Member

Standaard

Ja, da's ook een goeie kandidaat wellicht, maar ik ben niet zo'n fan van die joekels van schakelaars van BOSS pedalen. Het is überhaupt nogal een lomp apparaat. De layout van die nieuwe Timeline spreekt me erg aan.
    Bovendien spreekt het me ook wel aan om de presets via de Musicomlab EFX aan te sturen. GAS!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    gister een tijd zitten noedelen met dat ding. zeker de hype (en het lange wachten mede daardoor!) waard. Mag ook wel voor dat geld. Zeker .......................... t/m .................. meenemen via midi....Aaaaawsome op zijn Barney Stinsons
    Het wisselen van presets lijkt me in ieder geval makkelijker met de TimeLine dan met de TimeFactor. Ik had ook GAS voor de TimeLine. Had, want hij heeft geen kill dry en da's toch echt een must voor mij.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Een groot voordeel lijkt me van die nieuwe (en ook oude?) dat ie gewoon op 9V DC 300 mA werkt.
    Ik zat ook te denken om de TC Nova Delay 's te proberen, maar die heeft 230V nodig dacht ik, in ieder geval een aparte voeding, en dan valt ie wat mij betreft gewoon af.
    Ik zou graag een delay-pedaal met presets willen, lijkt me verdomd handig. Nu zit ik met de Flashback e.d. soms wel even te stoeien voordat ik b.v. de juiste delay-tijd heb ingesteld, en dan nog moet dat op gevoel/gehoor.
    Eventide heeft er ook één dacht ik, maar die heeft ook z'n eigen adapter dacht ik en is ook schreiend duur.
    Cioks heeft 'n voeding die de twee Eventide stompboxen kan voeden.... misschien is dit 'n idee...?

Joost
    Haar strat, Gibson Les Paul Standard, Suhr Tele
    Suhr PT100 signature edition

Standaard

De nova delay draaide bij mij gewoon op mijn one-spot mee hoor ! Dat ging helemaal prima: op 12V ging ie wel beter maar op 9V (en daarnaast nog een stuk of 3 a 4 pedaaltjes zoals de Mudhoney, GT-OD en een planet waves tuner) was het ook lekker ! Top pedaal!
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

Dan knal ik hem hier ook even neer:

Voor alle details: Bouw verslag
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Zelfde kistje:

Korg Pitchblack tuner
    Vox V847A Wah
    MXR DynaComp
    MXR Classic 108 Fuzz
    Ibanez TS9
    Boss BD2
    Arion SCH-1
    MXR Phase 90

Cordial patchkabels
    Onder de bodemplaat (schuin verhoogde mdf-plaat): VisualSound 1Spot adapter met bijbehorende daisychain met 8 haakse plugjes. De 1Spot zit in een platte contrastekker geprikt, deze contrastekker is weer bevestigd aan een gewoon snoer met stekker. Wellicht maak ik er nog eens een patchbay in, maar dit voldoet ook prima..

Senior Member

Standaard

Klootzakken! Door deze foto's dwingen jullie mij GAS te hebben voor de DAP showmaster case!!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fuchs Bekijk bericht
    Zelfde kistje:

Korg Pitchblack tuner
    Vox V847A Wah
    MXR DynaComp
    MXR Classic 108 Fuzz
    Ibanez TS9
    Boss BD2
    Arion SCH-1
    MXR Phase 90

Cordial patchkabels
    Onder de bodemplaat (schuin verhoogde mdf-plaat): VisualSound 1Spot adapter met bijbehorende daisychain met 8 haakse plugjes. De 1Spot zit in een platte contrastekker geprikt, deze contrastekker is weer bevestigd aan een gewoon snoer met stekker. Wellicht maak ik er nog eens een patchbay in, maar dit voldoet ook prima..
    Gaaf board. Zou ik het wel "op kunnen"!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Klootzakken! Door deze foto's dwingen jullie mij GAS te hebben voor de DAP showmaster case!!!!
    Het scheelt dat ze niet zo duur zijn he
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten