Ja, da's ook een goeie kandidaat wellicht, maar ik ben niet zo'n fan van die joekels van schakelaars van BOSS pedalen. Het is überhaupt nogal een lomp apparaat. De layout van die nieuwe Timeline spreekt me erg aan.
Bovendien spreekt het me ook wel aan om de presets via de Musicomlab EFX aan te sturen. GAS!![]()
De nova delay draaide bij mij gewoon op mijn one-spot mee hoor! Dat ging helemaal prima: op 12V ging ie wel beter maar op 9V (en daarnaast nog een stuk of 3 a 4 pedaaltjes zoals de Mudhoney, GT-OD en een planet waves tuner) was het ook lekker
! Top pedaal!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Dan knal ik hem hier ook even neer:
Voor alle details: Bouw verslag
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Zelfde kistje:
Korg Pitchblack tuner
Vox V847A Wah
MXR DynaComp
MXR Classic 108 Fuzz
Ibanez TS9
Boss BD2
Arion SCH-1
MXR Phase 90
Cordial patchkabels
Onder de bodemplaat (schuin verhoogde mdf-plaat): VisualSound 1Spot adapter met bijbehorende daisychain met 8 haakse plugjes. De 1Spot zit in een platte contrastekker geprikt, deze contrastekker is weer bevestigd aan een gewoon snoer met stekker. Wellicht maak ik er nog eens een patchbay in, maar dit voldoet ook prima..
Klootzakken! Door deze foto's dwingen jullie mij GAS te hebben voor de DAP showmaster case!!!!
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Favorieten/bladwijzers