Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 97 van 866 EersteEerste ... 47879596979899107147197597 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 961 t/m 970 van 8652
    Senior Member

Standaard

Inderdaad, GAS voor de Timeline!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fragedallic Bekijk bericht
    DL4 eruit, Timeline erin.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M.H.Huiting Bekijk bericht
    Nice! Ziet er lekker uit!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Inderdaad, GAS voor de Timeline!
    gister een tijd zitten noedelen met dat ding. zeker de hype (en het lange wachten mede daardoor!) waard. Mag ook wel voor dat geld. Zeker de ICE delays zijn heel gaaf. Veel shimmer en octaaf mogelijkheden in de trails bijvoorbeeld. Ook de (volume)swells zijn goed in te stellen.
    Dit deed ik voorheen met de DL4 en de BlueSky Reverb samen maar met de Timeline zijn de shape mogelijkheden bijna eindeloos. Kan ik de reverb weer als reverb gaan gebruiken
    Ook de Lo-fi delay is ge-wel-dig. een oude vinyl effect over je delay trails is echt geniaal.
    Al met al nodigt dit ding uit om weer lekker nieuwe songs te schrijven en te componeren!

wel 1 nadeel: Leuk al die presets maar van bank 1 / preset B naar bank 22 /preset A is een hele klus met de voeten. Op een gegeven moment krijg je erwel de handigheid in maar het is niet ideaal.

Net als Huisje verlang ik naar een Musicomlab EFX. Lekker presets van al m'n effecten en kanalen maken, per song, en je delay preset in 1 klap meenemen via midi....Aaaaawsome op zijn Barney Stinsons
    Laatst gewijzigd door Fragedallic; 7 oktober 2011 om 13:32
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Senior Member

Standaard

Ik word er trouwens niet zo snel wijs uit, is deze Timeline de opvolger van deze:?

Ik dacht dat Strymon en Damage Control één en dezelfde firma waren geworden onlangs?

Senior Member

Standaard

Ja, Damage Control heet nu Strymon en Strymons Timeline is DC's opvolger, dacht ik.
    Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik word er trouwens niet zo snel wijs uit, is deze Timeline de opvolger van deze:?

Ik dacht dat Strymon en Damage Control één en dezelfde firma waren geworden onlangs?
    of het klinkt of niet, wat een lelijk ding

Standaard

Nou ja, de vormgeving is in ieder geval een stuk beter dan die my-first-sony uitvoering.

Senior Member

Standaard

Mijn pedalboard :

Overal ong. hetzelfde geluid. Na een half jaar de sweet spots gevonden, dus nu een megatof geluid!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Onder het motto: ik kom beter klaar met een gitaar en alles went behalve een vent.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hallie Bekijk bericht
    of het klinkt of niet, wat een lelijk ding
    Inderdaad niet moeders mooiste.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Inderdaad niet moeders mooiste.
    ... maar wel een prachtig geluid. Ik heb 2 jaar een TimeLine gehad en er van genoten.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Een groot voordeel lijkt me van die nieuwe (en ook oude?) dat ie gewoon op 9V DC 300 mA werkt.
    Ik zat ook te denken om de TC Nova Delay 's te proberen, maar die heeft 230V nodig dacht ik, in ieder geval een aparte voeding, en dan valt ie wat mij betreft gewoon af.
    Ik zou graag een delay-pedaal met presets willen, lijkt me verdomd handig. Nu zit ik met de Flashback e.d. soms wel even te stoeien voordat ik b.v. de juiste delay-tijd heb ingesteld, en dan nog moet dat op gevoel/gehoor.
    Eventide heeft er ook één dacht ik, maar die heeft ook z'n eigen adapter dacht ik en is ook schreiend duur.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten