Nocaster elementen was ik inderdaad vergeten! Meer ballen dan de 52 pickups die ik nu heb
Kopen dus...![]()
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Setje Bare Knuckles Brown Sugar. Ik heb ze in twee telecasters gehad en zijn wat mij betreft het beste wat ik tot nu toe in een telecaster gehoord heb. Absolute tele twang, maar dikker en je kunt er naar gelieve ook mee scheuren als een malle.
Bij een eerste repetitie was er destijds een tweede gitarist redelijk verbaast over. Die zag een telecaster tot de tas uit komen en vermoedde een niet al te dikke scheur. Het tegendeel.![]()
Ik heb nog meer dan een maand de tijd
De bk the boss set lijkt me ook wel bruut en goed passen bij mijn zeer agressieve speel stijl. De brugpickup moet echt een rythm power house zijn icm met de dikke snaren.
@Brum: een tele kan een hoop zwaar werk aan hoor. Prefereer de tele zelfs voor het zware stoner werk etc omdat humbuckers vaak de neiging hebben om dicht gesmeerd te gaan klinken met zware fuzz
Ik denk dat ik de setup van mijn Stratje eens omgooi om te experimenteren. Alles eruit qua pickups en elektronica en alleen een DiMarzio DP100 Super Distortion in de brug positie met een volumeknop, that's it. Ik neig terug te vallen op eenvoud en alles wat ik niet of nauwelijks gebruik achterwege te laten. Als ik het niet mis dan is het prima, anders kunnen we altijd weer verder zien.
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Ik denk dat een setje bare knuckle flat 50's wel eens een hele goeie kandidaat hebber kan gaan worden. Aanzienlijk meer ballen de de 52 set maar niet zo over the top als de the boss set. Iemand enig idee hoe de flat 50 set zich verhoud ten opzichten van de fender nocaster set?
Hey,
Ik ben opzoek naar nieuwe pups voor mn schecter c1-+.
Vind het een erg fijne gitaar en daarom ben ik ook geintreseerd om boutique pickups er in te gooien.
Weet niet of dit daadwerkelijk verschilt van factory made maar ik ben fan van kwaliteit en kan het missen dus waarom niet!?
Daarom de vraag kunnen jullie een aantal goede boutique pickup winders?
Alvast bedankt!
mvgr
Egnater Renegade 112 65 Watt/rnieball Wah/Rockbox Boiling Point/ Mad professor Deep blue delay/ Little green wonder/ CAE Line Driver /Ibanez S 470KA /Schecter C1-+ /Blade Texas Standard Pro/ Cort Western/PRS Santana/Godin Freeway Classic
Favorieten/bladwijzers