wat ligt er op de bank dan?
wat ligt er op de bank dan?
De dames op de bandrepetitie: Ibanez RG620X, Schecter C7 ATX, PAS guitars custom shop, Yamaha JM, Mayones Commodous 6
![]()
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
Afgelopen half jaar toch aardig wat wijzigingen geweest.
Dit is er over van de oude kudde:
En dit zijn de toevoegingen:
Helemaal tevreden nu!
Music Man, Custom 77, Orange, ENGL, Kool & Elfring.
Applaus voor de Al HH! Staat bij mij ook hooog (HEEL HOOG) op het verlanglijstje.
De Reflex kan mij minder bekoren, maar dat heeft dan vooral met het fretboard te maken, kan niet wennen aan die grote dots. Ben er wel van overtuigd dat hij geweldig klinkt en speelt trouwens...zou hem zowiezo verkiezen boven elke fender of Gibson.
Heb je die reflex via RVJ?
Inderdaad via RJV Guitars. Heb een ruil kunnen doen, dus met gesloten beurs een nieuwe gitaar bemachtigd.
Grappig van die dots, want die van de AL zijn even groot. Misschien valt het op door het maple fretboard. Moet zeggen dat ik eerst ook niet geheel van de looks overtuigd was, maar vind het nu toch wel erg mooi. En wat een gitaar zeg! Naar mijn idee zeer ondergewaardeerd. De PRS staat trouwens een beetje stof te vangen sinds ik de AL en de Reflex heb. Ik geef blijkbaar toch meer om playability dan om looks.
Music Man, Custom 77, Orange, ENGL, Kool & Elfring.
Kleurrijk setje zo! Stiekem ook een tijdje zitten azen op die Vernet, gave amp![]()
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Favorieten/bladwijzers