Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 45 van 88 EersteEerste ... 35434445464755 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 441 t/m 450 van 873
    Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

de emg's van gilmour staan er juist om bekend dat ze zoveel dynamiek hebben.

wat je kan doen is een dummycoil onder de slagplaat installeren, en met een pushpull pot of gewoon een toggletje 'm aan of uit zetten. dan maak je er een soort-van humbucker van, maar niet helemaal. hij pikt geen gitaarsignaal op, maar wel de omgevingsbrom, en die kan ie dus perfect onderdrukken. PM GG maar; hij heeft 't gedaan, en bij hem werkt 't perfect. effe wat nazoeken dus, zou ik zeggen

Senior Member

Standaard

Dummycoil! Geen moment aan gedacht! Ik zal GG een dezer dagen eens mailen na me wat meer ingelezen te hebben. Probleem voor mij is, dat ik me wel redelijk heb ingelezen trouwens, maar de pickups die dan overblijven zijn prijzig. Ik heb niet zo veel geld. Moet er echt voor sparen en dingen voor laten. Het moet dus meteen goed gaan zeg maar :P vandaar ook dat ik altijd lang bezig ben met zoeken naar oplossingen voor mijn eigen geluidsprobleempjes. Maar dat zul je al gezien hebben in mijn eerdere topics

Maar dummycoil is wel echt geniaal ja! Dat zou zomaar mijn antwoord kunnen zijn

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Aca Ilic Bekijk bericht
    dankzij macwilliams vanaf vandaag in bezit van twee .oo2 microfarad caps.
    Willem, thanks bro

( natuurlijk ook bedankt aan jouw e-boer ;-)

cheers mate
    Graag gedaan maat was een kleine moeite

Standaard

Enig idee of de nieuwere Dimarzio pickups net zo goed zijn als die uit de 70's en 80's? Ik heb sinds kort een setje 70's Dimarzios in een Flying V, en daar ben ik enorm tevreden over, echter zijn ze uit die tijd amper te vinden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Banned

Standaard

Hou er wel rekening mee dat je standen 2 en 4 sil zijn, dus dat element is RWRP. Dus de dummie moet ook nog eens met een schakelaar omgedraaid kunnen worden om in alle standen stil te kunnen zijn. Een dummie zou inderdaad wel de oplossing kunnen zijn.

Senior Member

Standaard

G.G. Dank je voor de aanvulling, ik heb nu even helemaal geen tijd om fatsoenlijk te reageren of vragen te stellen, bezwaar als ik je in de loop van de week even pm hierover?

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SantaX Bekijk bericht
    G.G. Dank je voor de aanvulling, ik heb nu even helemaal geen tijd om fatsoenlijk te reageren of vragen te stellen, bezwaar als ik je in de loop van de week even pm hierover?
    Neem de tijd. Dat doe ik ook met antwoorden,

Senior Member

Standaard

Senior Member

Standaard

Gezien ik volgende maand jarig ben zat ik er aan te denken om de pickups in mijn telecaster te laten vervangen(waars met een gehele afstel beurt en 012 snaren). Probleem wat ik heb is dat het brugelement van de avri 52 telecaster gewoon te dun en schel is voor mijn smaak. Beetje schel hoort bij een tele brug en is op te lossen met de tone pot maar hij heeft gewoon te weinig ballen voor mijn smaak. Ik ben op zoek naar een pickup met meer ballen zonder dat het tele karakter verloren gaat(zoals er een humbucker in stoppen). Eerste optie die bij mij opkwam was de bareknuckle the boss en lollar special T pickups. harmonic design super 90 lijkt me ook gaaf al weet ik niet hoe de p90 het tele karakter door laat schemeren. Iemand enige tips?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door proguitar89 Bekijk bericht
    en ik weet niet of je vriendloos bent maar ik wil best wel een vv sturen.

Senior Member

Standaard

Setje fender nocaster pickups! Heb dezelfde ook mijn fender zitten, en vooral het brugelement heeft ballen als kokosnoten. Klinkt echt superbreed om de een of andere reden en met een mooi open neck element op de koop toe.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten