Nou als het voedingkje daar zet dan kan ik alleen maar rechtsaf met de korte draadjes
dan haal ik de achterste niet meer
ja haha was al aan het puzzelen geweest maar touwen erg van de korte
Gear: ESP LTD KH202 exit/ return Fender Tele USA , Yamaha APX FM500
Ibanez Prestige , RG1451 Gibson LP Studio , Blackstar HT40 Boss Delay DD-7
Tascam guitar trainer , Boss CH-1Chorus Boss Blues driver ,Cry baby GCB-95, Polytune
Boss RC-3 Looper, Dr NO Kafuzz,Rocktron Cotton Mouth Fuzz
Misschien nog wel handig alles op 1 rij te zetten (onderste). Dan is het misschien wat praktischer met het schakelen van de pedalen...
Never break the silence unless you can improve it.
Hallo,
Ik heb van de week een stonecastle pedalcase gehaald, nu wil ik hier een In en Output in maken. echter ben ik op dit gebied a technisch en dus zou ik wel wat hulp kunnen gebruiken.
Ik heb dit forum al goed afgezocht naar een antwoord, deze heb ik niet gevonden. Mocht hier wel een topic over zijn dan hoor ik dat graag!
Graag krijg ik tips over hoe zoiets te maken, of waar zoiets te kopen. Voorkeur gaat uit naar europese shops.
Alvast bedankt!
Zoek naar chassis-onderdelen. Deze zijn altijd van een standaard maat en goed vast te maken:
Ze bestaan voor MIDI, XLR, 6.3 mm jack, powercon (universele stroomvoorziening) en meer.
Je kunt ze kopen bij bijvoorbeeld thomann.de of www.new-line.nl/. Opletten dat je alles van hetzelfde type (D-type) hebt.
Vastmaken zou je kunnen doen op een rackplate:
Deze zijn geschikt voor 19" racks maar je zou er bijvoorbeeld een stuk vanaf kunnen zagen dat je vastmaakt aan je bord. Andere optie is het uit het materiaal van je pedalboard zagen en met kleine schroefjes vastzetten.
D-type chassis-onderdelen zijn universeel en dus ook later weer goed toepasbaar.
Oké, is er ook een mogelijkheid om van die in en output een soort van doosje te maken?
Je zou het gewoon in een behuizing kunnen maken. Misschien helpt het om te zoeken op patchbay.... Is het niet hier dan zijn er via google genoeg voorbeelden te vinden. Ik ben geen kei in het solderen dus misschien is de volgende oplossing ook iets voor jou:
Heb je female naar female jack.... Zonder te hoeven solderen![]()
Never break the silence unless you can improve it.
Favorieten/bladwijzers