Kijk, dat scheelt mij straks weer 25 kilometer rijden als je 'm zat bent...
Gefeliciteerd! Hele relaxte gitaar, klinkt zalig jazzy, gewoon poetsen en niks aan veranderen.
Heeft deze ook zo'n dunne hals? Vind ik het enige nadeel(tje) van m'n zwarte Sheraton II.
Laatst gewijzigd door Midwolda; 23 september 2011 om 14:18 Reden: (tje)
"In God we trust, all others pay cash."
Nee niet echt maar ik heb laatst voor heel weinig een Gibson Custom gekocht en vrij snel weer verkocht (na 3 dagen zelfs) dus heb wat centjes in het gitaren potje zitten.
TIP: Als McWilliams je ooit een Tele aanraad weet dan waar je aan begint want na een tijdje kom je er achter dat die veel lekkerder en beter spelen dan een LP :S
Kopen....????Poetsen....????
![]()
Deze hals is stevig, veel fijner dan die nieuwere types die ik regelmatig bij Tonika bespeeld heb. Ik wilde altijd al iets dergelijks erbij, maar moest er gewoon even tegen aan lopen. Voor het geld dat je kwijt bent aan zo'n Epiphone Dot (die ik dus niet interessant vind) nu dus een 25 jaar oude Sheraton met m.i. juist wel te pruimen headstock, in erg goede staat en inderdaad eindelijk een keer mooi in de buurt gekocht. Sympathieke verkoper ook nog! Er zit nu alleen een nieuw setje 9-42 op en dat is te dun. Dat wordt 10-52!
BTW: volgens mij moeten we gewoon even eens wat afspreken! Gitaartjes bij elkaar etc. Henk ("onze" Hendriks) vind dat ook vast wel leuk! Een soort "Grunneger Gitoar-meeting"!
Maar even PM-men!
ik heb ze een jaartje geleden beiden gekocht na erg lang zoeken..
voor deze prijs zou ik niet twijfelen, je krijgt ze zo weer verkocht zonder prijsverlies..
ik heb ze gekocht voor men twee dochters, ze hangen nu samen aan de muur (de gitaren he), en daar alleen zijn ze al mooi genoeg voor (hoewel ik er stiekem regelmatig wel op speel)..
Misschien moet ik ze gewoon kopen, als beide dochters allebei de roze of de blauwe mooi vinden kunnen ze nig kiezen :-)
gezocht:ff niks
Gear:fender jaguar block inlay '75; Gibson SG Supreme; Gibson LP Custom; fender tele blue floral en pink paisley; Mesa roadster head; Bogner V30 4x12 cab
Favorieten/bladwijzers