Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 929 van 1797 EersteEerste ... 42982987991992792892993093193997910291429 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.281 t/m 9.290 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nickofzo Bekijk bericht
    Jeetje Bambufan! als jouw poëtische uitspatting nou eens in mijn sig zou passen.....
    heb daadwerkelijk het muziekje opgezet en hardop meegelezen en is werkelijk zonder dollen fenomenaal!
    Het werkt echt hè! Ik had zelf gewoon tranen in mijn ogen toen ik over die plantaardige werknemers van Gibson las.

ik maak er wel even een eigen topic voor aan, waar iedereen zijn/haar gevonden Google Translate poëzie in kwijt kan.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dvp Bekijk bericht
    hoi

Ik ben op zoek naar een leuke betaalbare maar toch goeie stratocaster. 700euro past binnen het budget en de gitaar ziet er ook leuk uit.

Maar voor ik even bij de man binnen spring, is dit een goeie gitaar voor die prijs?

Ik ben er helaas zelf niet zo onderricht in.

http://www.2dehands.be/muziek/muziek...trische-gitaar
    Ik heb ongeveer dezelfde uit '95, maar dan met maple toets en vintage white(/mint?) slagplaat. ik speel er best veel op, en het is een goeie gitaar.
    Enkel de tremelo is wat instabiel, maar daar moet ik nog steeds 's mee bezig denk ik.
    Let erop dat er waarschijnlijk een TBX-control op het brugelement zit.
    Hiermee kun je er wat extra hoog in draaien. Ik vind het compleet overbodig, maar misschien is het voor iemand anders wel handig.
    Als je deze tone-potmeter op 10 zet heb je dus extra hoog. Op 5 is de normale (bypass) stand. Daar heb ik hem meestal op staan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SantaX Bekijk bericht
    Haha nou niets gemist. Ik las te snel, ik dacht dat Bob zei, heej die advertentie is van een forumlid, namelijk van mij... En in een vlaag van woede kwamen er wat (toch nog redelijk nette) standjes uit... Ik vond het al raar dat ie niet door de rest werd afgemaakt... Dus bij een tweede keer lezen was de fout snel ontdekt
    Ik heb hem ook gemist en zo niet, voordeel veel veel acne in mijn jeugd betekend nu dat ik een dikke huid heb
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Tja, de Amerikaanse wetgeving, en dan de Nederlandsche....

Niet dat ik die Amerikaanse nu zo geweldig vind....

Trouwens, ik heb ook wel m'n bedenkingen bij de te hoge prijs van deze JCM 900/1960 set:

http://link.marktplaats.nl/476975334
    Ik zit nog steeds zwaar te gassen op je HOOK als we het dan toch over amps hebben, moet alleen nog heel even sparen ben ik bang.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobvanKempen Bekijk bericht
    Ik heb hem ook gemist en zo niet, voordeel veel veel acne in mijn jeugd betekend nu dat ik een dikke huid heb
    Nou, ik lees heel vaak te snel, dat weet ik van mezelf en dat is meteen het trieste eraan. Had niet mogen gebeuren, maar het viel al met al mee
    Ben blij dat je er niet over valt

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik heb ongeveer dezelfde uit '95, maar dan met maple toets en vintage white(/mint?) slagplaat. ik speel er best veel op, en het is een goeie gitaar.
    Enkel de tremelo is wat instabiel, maar daar moet ik nog steeds 's mee bezig denk ik.
    Let erop dat er waarschijnlijk een TBX-control op het brugelement zit.
    Hiermee kun je er wat extra hoog in draaien. Ik vind het compleet overbodig, maar misschien is het voor iemand anders wel handig.
    Als je deze tone-potmeter op 10 zet heb je dus extra hoog. Op 5 is de normale (bypass) stand. Daar heb ik hem meestal op staan.
    Het is dus een echte en 700€ waard? Bedankt voor de uitleg over de TBX. Ik ken het zelf niet, maar zal het opzoeken.

Senior Member

Standaard

Het is dus een echte en 700€ waard? Bedankt voor de uitleg over de TBX. Ik ken het zelf niet, maar zal het opzoeken.
    Ik zie geen vreemde dingen, lijkt mij een echte toe, maar ik ben geen kenner.
    Als het een echte is, dan is de prijs OK volgens mij. Ik heb er meer voor betaald, maar dat was in een shop, en dan krijg je ook iets meer service, garantie e.d.

Member

Standaard

Hartelijk dank, ik kan het serienummer niet zo goed lezen. Maar het begint met N613.....
    Volgens de verkoper is de gitaar van 97 en volgens de fender site klopt dat ook.

Ik heb hem gemailed en hij heeft nog een epiphone SG dat ik erbij zou willen.

Nu maar hopen dat hij niet weg is.

Senior Member

Standaard

... het begint met N613.....
    N = Nineties, 6 = '96 volgens mij.

Member

Standaard

correct.

Serienummer is 96 N 6138463.

Ik ga er straks eens naar gaan kijken.

Favorieten/bladwijzers