Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 534 van 904 EersteEerste ... 34434484524532533534535536544584634 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.331 t/m 5.340 van 9036

Standaard

Beste mensen,

Ik weet niet of ik een apart topic hiervoor moest openen, daarom zet ik het hier neer.

Op marktplaats heb ik een Ibanez GRG-270 b, Gio zien staan. De verkoper vraagt er 125 euro voor. Zelf heb ik nog een Yamaha EG 112 die ik dan wil kopen.

Zou dit een goede aankoop zijn?

Bedankt,

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ronalddus Bekijk bericht
    Beste mensen,

Ik weet niet of ik een apart topic hiervoor moest openen, daarom zet ik het hier neer.

Op marktplaats heb ik een Ibanez GRG-270 b, Gio zien staan. De verkoper vraagt er 125 euro voor. Zelf heb ik nog een Yamaha EG 112 die ik dan wil kopen.

Zou dit een goede aankoop zijn?

Bedankt,
    Ik zou van de GRG serie afblijven. Budget gitaren met floyd rose. Geen goede match.

Senior Member
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht
    Beschrijving komt overeen met verhaal en foto's.
    Jammer dat de term Gibson wordt gebruikt, en je andere associaties krijgt bij de naam Conrad, but voila. Als Vox Humana het heeft verkocht zal het heus geen meuk zijn.
    Inmiddels al gereserveerd (daarmee vraagprijs niet meer zichtbaar.) Forum-member? Vermoed iemand die begint met G een eindigt op 6, maar it's a wild guess....

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

stond op bieden vanaf 200

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    Beschrijving komt overeen met verhaal en foto's.
    Jammer dat de term Gibson wordt gebruikt, en je andere associaties krijgt bij de naam Conrad, but voila. Als Vox Humana het heeft verkocht zal het heus geen meuk zijn.
    Inmiddels al gereserveerd (daarmee vraagprijs niet meer zichtbaar.) Forum-member? Vermoed iemand die begint met G een eindigt op 6, maar it's a wild guess....
    Ik ben het in ieder geval niet, als je mij soms bedoelt.

Tis een Matsumoku plank, dus wel ok, maar meer als E 200,00 had ik er niet voor gegeven.
    Laatst gewijzigd door geert1976; 14 september 2011 om 20:49

Senior Member

Standaard

MP volk kennende zal de prijs ook niet zo heel ver boven de vraagprijs hebben gelegen, en verkoper was kennelijk al snel gerustgesteld.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkS Bekijk bericht
    MP volk kennende zal de prijs ook niet zo heel ver boven de vraagprijs hebben gelegen, en verkoper was kennelijk al snel gerustgesteld.
    Ik ken de verkoper wel, aardige gozer die nooit echt gekke prijzen vraagt en zijn spullen zijn altijd ok.

Senior Member

Standaard

Deze Lp lijkt me op het eerste oog vergelijkbaar is met bijv Pearl Lp's uit die tijd, dan is 200 toch nix teveel toch?

Standaard Jackie Jackson Les Paul

Allen,

Ik ben van plan om mijn gitaarcollectie uit te breiden en zag op marktplaats onderstaande gitaar staan.

Nu was ik een beetje aan het rondzoeken op internet en kwam zodoende op dit forum terecht.. van wat ik er van af kan zien, zijn jullie wel een kritisch publiek met goed verstand van de prijs / kwaliteit.

Volgens de verkoper is het een Jackie Jackson gitaar, en was de nieuwprijs 550 euro. Denken jullie dat dit een goede deal is?

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ersterker.html

Alvast bedankt,

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten