Misschien is het makkelijker om naar een elektra-zaak te gaan en een aan/uit switch te kopen. Kost een euro of zo. Vier van die bevestigings-handschoentjes erbij en je bent klaar.
^ dit...tenzij je gaat voor het euforische gevoel van " I did it myself"
Na het eruit halen van de switch heb ik zelf weer de bedrading gedaan. Zo bepaal je zelf de lengte en zo waar je de aan/uit switch plaatst.
heb de hood een tijdje geleden even open gehad en heb toen maar eens een naaktfoto gemaakt:
kon misschien iets netter maar it works like a charm
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
----------------------------------------------------------------------------------------
voorlopig niets meer te koop...
Ik heb van de week een Showmaster 24 flightcase besteld en krijg hem morgen binnen.
Ik maak daar wel een pedalboardje in want en loop al een paar dagen te klussen aan wat anders wat me niet wil lukken.
Hoe hebben andere van jullie dat gedaan met die Showmaster 24? Gewoon een plankje erin gemaakt en daar je effecten op zetten?
Ik zou graag ook van die pluggen in willen hebben voor mijn gitaar en versterker. Maar zo technisch ben ik niet dus dat laat ik wel zitten helaas.
Favorieten/bladwijzers