Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 912 van 1797 EersteEerste ... 41281286290291091191291391492296210121412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.111 t/m 9.120 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Ps: mocht iemand het zich afvragen, deze is ook nep
    http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...ta_ind=15&fs=1
    Ze worden wel steeds beter, maar gelukkig is de foute hardware nog altijd een weggever.

Senior Member

Standaard

Binding van de hals sluit ook niet aan op de randen van de frets, frets lopen er gewoon overheen, klopt ook niet

Senior Member

Standaard

Dan loopt iedereen wel te zeiken op Apple dat ze de wereld op hun kop zetten met patenten en dat ze niet moeten zeiken dat ze nep apple winkels (istores) hebben in China...

Ik zou het onderhand toch fijn vinden als Gibson eens dezelfde actie ondernam tegen die nep fabrieken daar in China.

Die nepwinkels zijn ook opgerold in China. Blijkbaar zijn ze er dus toch gevoelig voor kritiek.

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/481982214

Ik heb deze gitaar een half jaartje geleden eens afgesteld, voor een kennis van mij, die hem voor een paar tientjes aan de huidige verkoper had verkocht.

body is van multiplex en de hals van goedkoop boterzacht maple, al met al gitaar is niet super en in die hoedanigheid is die ook voor een paar tientjes doorverkocht.

Trusrod is compleet uitgesteld en een snarensetje dikker dan 0.10-0.46 kun je er niet opleggen.

Advertentie tekst is ook een grote fabel, deze gitaar is gemaakt in India, zaten qua prijs nog onder de Squiers destijds.
    Ik weet niet beter dat Sunn, net als Squier, gewoon een handelsnaam is van Fender, voor de budgetgitaren geproduceerd zijn in India, Korea en China.

De huidige verkoper heeft hem al vaker te koop aangeboden en toen heb ik hem al wel eens gemaild dat er niets van zijn verhaal klopt.
    Kreeg toen, - zacht uitgedrukt - een eigenwijze mail terug.

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/483286239

Zeker geen jaren 70 Aria.

Check de hals maar eens, is een 22 frets en die produceerde de Japanners in de 70er jaren nog niet (begon Fender daar niet eind 70er jaren, begin 80er jaren mee?)

Body is ook erg dun, Matsumoku maakte ze altijd full size (net zo dik als Fender) en de brug ziet er erg nieuw uit, zadels die erop zitten werden in de jaren 70 niet door de Jappen geplaatst, die gebruikten namelijk de plaatzadeltjes.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    http://link.marktplaats.nl/481982214

Ik heb deze gitaar een half jaartje geleden eens afgesteld, voor een kennis van mij, die hem voor een paar tientjes aan de huidige verkoper had verkocht.

body is van multiplex en de hals van goedkoop boterzacht maple, al met al gitaar is niet super en in die hoedanigheid is die ook voor een paar tientjes doorverkocht.

Trusrod is compleet uitgesteld en een snarensetje dikker dan 0.10-0.46 kun je er niet opleggen.

Advertentie tekst is ook een grote fabel, deze gitaar is gemaakt in India, zaten qua prijs nog onder de Squiers destijds.
    Ik weet niet beter dat Sunn, net als Squier, gewoon een handelsnaam is van Fender, voor de budgetgitaren geproduceerd zijn in India, Korea en China.

De huidige verkoper heeft hem al vaker te koop aangeboden en toen heb ik hem al wel eens gemaild dat er niets van zijn verhaal klopt.
    Kreeg toen, - zacht uitgedrukt - een eigenwijze mail terug.
    Klopt helemaal. Hert verhaal over Sunn is op dit forum al eens vorobijgekomen: in de tijd waarin deze gitaar werd gemaakt was Sunn al lang en breed een budgetmerk van Fender dat onder Squier stond. Als je je geen goedkope Squeier kon veroorloven, dan werd het een Sunn.

250 euro is veel te duur.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/480059203

Geert, jij had ook een fender strat uit korea begreep ik uit een ander topic?
    Het serienummer begint met E83, en de hals heeft 22 frets, weet jij hier wat meer over? Er staat geen squier series op de headstock..

Standaard

zoeen heb ik ook gehad, maar die kwam uit Japan. Geen Squire, maar een Fender uit Japan dus.

Senior Member

Standaard

Bedankt voor je reactie, kon er echt niet uitkomen, aangezien er op internet voornamelijk wordt beweerd dat er alleen squiers uit korea komen. Wat is deze gitaar ongeveer waard, en is het voor mij een vooruitgang t.o.v. mijn mim strat? (gemiddeld genomen ) Heb vanavond weer contact met de verkoper.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harry Bekijk bericht
    zoeen heb ik ook gehad, maar die kwam uit Japan. Geen Squire, maar een Fender uit Japan dus.
    Wat is een Squire? Of bedoel je dat ondermerk van Fendre?

Edit: Ho, mijn fout! Er staan op Marktplaats meer dan 15 Squire's dus het zal wel een echt merk zijn...
    Laatst gewijzigd door HaroldA; 13 september 2011 om 15:48

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten