Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 117 van 163 EersteEerste ... 1767107115116117118119127 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.161 t/m 1.170 van 1628
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Oftewel: ondingen.
    Dat vind ik nu ook weer niet helemaal, hoor. Als ze er niet waren geweest, dan hadden ze niet zo lekker in de weg gezeten bij het gitaarspelen. Hadden we er niet zo lekker over kunnen mopperen. Want over het weer mopperen heeft geen enkele zin meer nu het al dagen droog is en boven de 25, toch? En we moeten dit mooie topic met al die mooie SGs in leven houden.

Ps Mooie plank hoor, mr Fingers.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    Ps Mooie plank hoor, mr Fingers.
    Het ziet er inderdaad wel erg lekker uit!

Senior Member

Standaard

SG's zijn fijne planken

Senior Member

Standaard

Ik vind zo'n grote vibrola best geinig er uit zien, maar na de gitarist van The Dirty Denims gezien te hebben afgelopen zaterdag zou ik er echt geen meer willen. Hij kreeg z'n SG maar niet gestemd. Tenenkrommend vals.
    Haha, dude dat was ik met mijn Gibson CustomFLOP VOS Maestro inderdaad! Klote ding inderdaad , en bleef ECHT niet op stemming. Beetje eigen schuld want had 'm vrijdag binnen, niet fatsoenlijk getest maar oei, mijn glazuur sprong idd van m'n tanden zaterdag

Zou echt niet moeten mogen vind ik eigenlijk bij zo'n customshop gitaar, maar er komt een nieuwe topkam op en laat 'm eens goed afstellen door een bouwer. Dan moet het verholpen zijn, want de witte custom Epi die je een paar posts terug zag, die had onze zangeres ( die van marktplaats idd, ivm aanschaf Explorer ) en die bleef gewoon op stemming.

Senior Member

Standaard

Moest jij ook spelen trouwens? En welke band was dat dan? Of heb ik je gesproken haha?

Senior Member

Standaard

Ow zie het al, Tank 86! Dat was strak dude!! En wat een mooie versterker had jij dan! Nice, ik zal vandeweek eens foto's maken van mijn CSer

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay75 Bekijk bericht
    Haha, dude dat was ik met mijn Gibson CustomFLOP VOS Maestro inderdaad! Klote ding inderdaad
    Ik dacht al dat ik je van het forum kende

En ja: het was echt vals, zeker die ene intro die je -notabene na net gestemd te hebben- in je 1tje inzette...

Ow zie het al, Tank 86! Dat was strak dude!! En wat een mooie versterker had jij dan!
    Da's een JMP 2204 in de behuizing van een 1987x. Past beter bij mijn 1960TV cab

Senior Member

Standaard

Haha, dude dat was ik met mijn Gibson CustomFLOP VOS Maestro inderdaad! Klote ding inderdaad , en bleef ECHT niet op stemming. Beetje eigen schuld want had 'm vrijdag binnen, niet fatsoenlijk getest maar oei, mijn glazuur sprong idd van m'n tanden zaterdag

Zou echt niet moeten mogen vind ik eigenlijk bij zo'n customshop gitaar, maar er komt een nieuwe topkam op en laat 'm eens goed afstellen door een bouwer. Dan moet het verholpen zijn, want de witte custom Epi die je een paar posts terug zag, die had onze zangeres ( die van marktplaats idd, ivm aanschaf Explorer ) en die bleef gewoon op stemming.
    En waar blijft de HNGD foto van die nieuwe ??? En die Epi van jullie zangeres, die heb ik nu idd. Ik ben er nog niet uit wat ik daar nu precies van vind.

Senior Member

Standaard

Ik dacht al dat ik je van het forum kende

En ja: het was echt vals, zeker die ene intro die je -notabene na net gestemd te hebben- in je 1tje inzette...

Ja man, vette amateur actie Haha, shame on me!!

Da's een JMP 2204 in de behuizing van een 1987x. Past beter bij mijn 1960TV cab

Heel erg mooi!!!

Senior Member

Standaard

gaat er nog iemand rappen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten