Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 917 van 1260 EersteEerste ... 4178178679079159169179189199279671017 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.161 t/m 9.170 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik doe soms geen spaties na komma's en spaties, omdat dat een crime is via mijn telefoon dan gaat ie namelijk woorden verbouwen tot rare dingen :P

verder: 'niet goed bij je hoofd' ziie ik niet als grapje.

Mijn favo gitaar? ik heb geen idee. De ene dag is 't mijn purpleburst LP met trem. de andere dag is 't mijn stoptail-koa. ik kan geen keus maken, dus dat doe ik ook niet.

Standaard

Dus eigenlijk geef je toe dat je niet goed bij je hoofd bent?

Mooi collectie, wel erg veel, zou het niet kwijt kunnen hehe. Maar idd, je reacties af en toe slaan nergens op. Iets met een kort lontje..

Don't worry, be happy

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dennis_Ajax Bekijk bericht
    Dus eigenlijk geef je toe dat je niet goed bij je hoofd bent?

Mooi collectie, wel erg veel, zou het niet kwijt kunnen hehe. Maar idd, je reacties af en toe slaan nergens op. Iets met een kort lontje..

Don't worry, be happy
    ik geef helemaal niks toe. het is gewoon niet grappig, en (onnodig) beledigend. als iemand in de kroeg tegen me zou zeggen dat ik niet goed bij m'n hoofd ben, zou ik net zo reageren; doe eens normaal.

en kort lontje? flauwekul; ik maak van mijn hart geen moordkuil.

Standaard

Orpheo, je ging toch niet uit?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ... Ik ga niet uit, ...
    ... als iemand in de kroeg tegen me zou zeggen dat ik niet goed bij m'n hoofd ben, zou ik net zo reageren ...
    Het is inderdaad hypothetisch gesteld.
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Standaard

ik geef helemaal niks toe. het is gewoon niet grappig, en (onnodig) beledigend. als iemand in de kroeg tegen me zou zeggen dat ik niet goed bij m'n hoofd ben, zou ik net zo reageren; doe eens normaal.

en kort lontje? flauwekul; ik maak van mijn hart geen moordkuil.
    Alsjeblief zeg, iemand hoeft maar iets kritisch of cynisch te zeggen over jou of je gear, en het hele forum is te klein. Ik ken je niet persoonlijk, en je zal best een hele aardige gozer zijn, maar je bent wel heel snel op je pik getrapt...

Senior Member
    Blog Entries
    4

Thumbs down

Dat gezeik mag nu wel eens over zijn. Laat die jongen nou eens met rust.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Dat gezeik mag nu wel eens over zijn. Laat die jongen nou eens met rust.
    Vind ik ook!
    En ik ga evenmin uit, behalve als ik ergens kan spelen en met meer geld wegga dan waarmee ik kwam
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Unforgiven Bekijk bericht
    Alsjeblief zeg, iemand hoeft maar iets kritisch of cynisch te zeggen over jou of je gear, en het hele forum is te klein. Ik ken je niet persoonlijk, en je zal best een hele aardige gozer zijn, maar je bent wel heel snel op je pik getrapt...
    Nee, niet op mijn pik getrapt. Ik erger me aan mensen, aangezien ik de meeste mensen ronduit debiel vind. Als ik een pittige reactie schrijf naar iemand gericht, is het omdat het een persoonlijke aanval is naar mij, niet mijn gear. Vind je ze lelijk? Best. Vind je dat ik er teveel heb, best. Maar me dan ziek noemen, strekken los, whatever, is dan een aanval op mijn persoon, en daar word ik giftig van, omdat t niet Nodig is, en nergens op slaat.

@aaron: ik zei toch ook 'als'

Senior Member

Standaard

Nee, niet op mijn pik getrapt. Ik erger me aan mensen, aangezien ik de meeste mensen ronduit debiel vind. Als ik een pittige reactie schrijf naar iemand gericht, is het omdat het een persoonlijke aanval is naar mij, niet mijn gear. Vind je ze lelijk? Best. Vind je dat ik er teveel heb, best. Maar me dan ziek noemen, strekken los, whatever, is dan een aanval op mijn persoon, en daar word ik giftig van, omdat t niet Nodig is, en nergens op slaat.

@aaron: ik zei toch ook 'als'
    Jeetje zeg, het was helemaal niet beledigend bedoelt zeg! Ik vind je gear juist mooi, en je moet zoiets niet te serieus opvatten. En zeggen dat je beledigend bent door 'niet goed bij je hoofd' als grap en dan zeggen dat je de meeste mensen hier debiel vind, is ook een tikje vreemd.

Ik heb je nooit willen beledigen, mocht je dat denken. Het was bedoelt als: jeetje wat een gear heb jij.
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

Senior Member

Standaard

We zijn hier toch allemaal prettig gestoord?
    Nu snel weer verder naar mooie plaatjes van minimale of overweldigende collecties, ik kan er geen genoeg van krijgen.
    Can't have to many Tele's

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten