BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
-> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium
Weeeeeeee, ik doe even mee
![]()
Laatst gewijzigd door ChuanSE; 28 augustus 2011 om 05:10
Gibson LP Studio Ebony Gold, Fender Classic 60's Strat, Fender Twin Reverb '76, Marshall JCM900 SL-X + 1960A, Boss GT-3, ...
Iemand was er vroeg wakker voor een zondag
Gefeliciteerd!
Gibson LP Classic Custom - Ebony, Tokai 'Love Rock' LS150F - Violin Burst
ENGL Blackmore, Marshall 1960A Cab, TC Electronic G-Major, etc.
Zo, dus toch maar die Firebrand aangeschaft. Deze is geheel van mahogany ipv. de walnut versie. Ebben toets. De vorige eigenaar had er Schaller tuners op laten zetten en Graphite zadels in de brug en een aluminum tailstop. Originele tailstop en tuners heb ik erbij gekregen.
Ik had altijd al een tijdje dit model in gedachten, maar nooit echt gedacht deze tegen te komen. Als 2 van de 4 gitaristen in Cult of Luna deze gebruiken, dan kunnen het geen slechte rakkers zijn - en dat is 't ook niet! Prima ding, vooral voor sludge. Klinkt vrij anders dan m'n Gibson Les Paul Custom en dat is een goed ding. Lichter, iets minder sustain, maar de growl van de T-Top pickups is erg fijn, ook clean! I'm a happy camper!
... het enige wat niet werkt is de bridge tone knob, die zit helemaal vastgeroest, dus eventjes laten fixen.
Ik vind de stripe op de neck (en headstock) ook erg mooi. Het heeft wel wat unieks. De bellycut speelt ook erg fijn en de hals al helemaal. Hij speelt stiekem fijner dan m'n Custom, haha.
Ik wil de switch nog een beetje pimpen, andere knobs erop en misschien wat kapjes op de pickups. Ik overweeg ook nog een coiltap op beiden pickups omdat ik dat ook heb op m'n Custom en me dat altijd wel bevalt.
Favorieten/bladwijzers