Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 37 van 88 EersteEerste ... 2735363738394787 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 370 van 873

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    Volgens mij is dat gewoon Tessa Boomkamp.

@Babelouba, zo bijzonder is die sound toch niet? Vrij veel gain, dan zijn de pickups al wat minder belangrijk.
    Ik weet wel dat ik dit niet uit mn Single Coils kan halen, dus zou ik graag willen weten welke dit zijn.

Inderdaad ja, Tessa Boomkamp
    Guitars: Fender Telecaster '67 || Fender Stratocaster Ultra '91|| Smitty HS Telecaster
    Amps: Fender Bandmaster '64 || Jackson Newcastle 30 || Fender Vibrolux '71 || 2x Two Notes Live ||
    Band: Beat The Stones || Trouble

Banned

Standaard

Vette strat en een mooie vrouw met een LP in 1 filmpje. Cool.

Die strat heeft overigens wel een humbucker die je in het begin hoort.

Banned

Standaard

Hier op het forum vind je meer over deze strat:

http://www.gitaarnet.nl/forum/archiv...p/t-33806.html

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    Hier op het forum vind je meer over deze strat:

http://www.gitaarnet.nl/forum/archiv...p/t-33806.html
    Inderdaad, dat topic had ik ook gelezen, maar dat is meer de snaarspanning discussie, door de reversed headstock. Er wordt niets gezegd over de pickups, en om nu een topic uit 2004 te bumpen
    Guitars: Fender Telecaster '67 || Fender Stratocaster Ultra '91|| Smitty HS Telecaster
    Amps: Fender Bandmaster '64 || Jackson Newcastle 30 || Fender Vibrolux '71 || 2x Two Notes Live ||

Standaard

Aankomende week een setje Crunchy PAT en een setje EVH Brown bestellen bij Guitar Fetish. Iemand ervaring met een van deze setjes?

Senior Member

Standaard

Ja, crunchy pat heb ik ervaring mee.. Niet ontzettend slecht, maar ook niet goed. Beetje een karakterloze, levenloze middle-in-the-road humbucker, maar dat is mijn mening. Andere mensen vinden em weer helemaal geweldig. Hier een heel topic over GFS.

Standaard

Heb net bericht gekregen van vd Haar, dat het Joe Barden pickups zijn. Deze zijn helaas iets te duur...

Heb vandaag al zitten kijken naar DiMarzio's, en mn 2 favorieten zijn nu:
    Chopper in de Neck, en een Fred in de brug. In het midden niets, aangezien ik deze bijna nooit gebruik.

Ik zal er Blues, Classic, en Hardrock op gaan spelen. Wat denken jullie.. Goed, te weinig, of te veel?

Senior Member

Standaard

Vandaag voor het eerst m'n set SD's op m'n amp in het oefenhok kunnen testen. De Alnico II pro in de hals is echt super in het clean. De Alternative 8 (sh15) vind ik eigenlijk voor het ritme werk gewoon wat te trebbelig. Of ik moet er aan wennen of deze in de brug is toch niet echt wat voor mij.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Te treble-ig?! De alt8 is warmer dan de jb, distortion, fullshred,superdistortion, x2n, EVO of.duncan custom... Heb je al je polepieces omlaag gegooid? Of t geprobeerd met n 250k pot?

Senior Member

Standaard

Heeft iemand toevallig ervaring met deze pickup's? GFS Surf 90 Alnico II Rockabilly Pickups http://www.guitarfetish.com/GFS-Surf...ups_c_259.html

http://www.youtube.com/watch?v=6675fHGcpY0

Ik heb net een setje besteld.

The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.

- Charles Bukowski

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten