Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 102

Discussie: Stagg

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan jansen Bekijk bericht
    ik hoop voor je dat je er nog geen 100 euro voor hebt betaald anders ben je zwaar genaaid, die dingen kostten destijds namelijk 120 euro nieuw.
    je blijft lachen..ik wist niet dat je toen al euro`s had...volgens mij nog de gulden....!!

Dit zelfde geld voor een fender...in de jaren 50 en 60 nog geen 200 dollar...nu betalen ze voor zo`n versleten en tig keer afgeschreven dingen een paar duizend euro....[/QUOTE]

90 euro, ik heb zelf gerelict
    GRIJP JE KANS : STRATOCASTER BODY ALDER, MAPLE/ROSEWOOD NECK, 2 WILKINSON HUMBUCKER ZEBRA, TUNERS, 3 SINGLE COIL PICKUPS( GEEN MERK) EN NOG WAT ONDERDELEN
    VOOR MAAR 100,00 Euro IK DOE HET WEG OMDAT HET MIJ ONTZETTEND IN DE WEG LIGT EN ER NIKS MEE DOET INTERESSE?? PM ME

Senior Member

Standaard

Ik denk dat "Jan Jansen" ook 120 gulden bedoeld, ze kosten nu 99 euro nieuw. Aangezien dat alles met de overgang naar de euro verdubbeld is, zou dat goed kunnen

Maar jammer dat je de foto's verwijderd hebt, het gaat er toch niet om wat een ander er van vind. Het is jouw gitaar en het gaat erom wat jij er van vind. Natuurlijk mag iemand zijn mening geven, je zou het ook als opbouwende kritiek kunnen zien.
    Er zijn hier op het forum best mensen die een gitaar goed kunnen relic-en. Kijk goed naar hun topics, en leer ervan voor een eventueel volgend project. Of om de Stagg wat te perfectioneren.

Banned

Standaard

Stevierayfan, plaats die foto's lekker terug. Sterker nog, neem hele goeie close up foto's van dat ding. Er komen vanzelf tips.

Je wilt niet weten hoeveel stront ik al over me heen heb gehad op het forum over foto's. Sowieso krijg je bij relic altijd heel erg uitgsproken meningen te zien.

Even over die slagplaten van mij. All Parts is dus perfect te bewerken met het acetonmengsel. Fenderplaten (in ieder geval die ik heb, 2002) dus op een of andere manier niet. De laag die er nu op zit is er redelijk makkelijk met staalwol vanaf te vegen.

Waarom de oven? De plaat begint bij ongeveer 45 graden een beetje te smelten, te hangen en krom te trekken. Niet warmer zetten, want dan wordt het één grote witte klodder.

Senior Member

Standaard

@TS jammer dat je de foto's hebt weggehaald.

Misschien is de relic niet zo goed gelukt, maar als jij het mooi vind is het prima

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Zou jij deze ziekte even achterwegen willen laten, om je ongenoegen te tonen?

Zegt mi veel over je niveau

Volledig mee-eens.

@TS jammer dat je de foto's hebt weggehaald.

Misschien is de relic niet zo goed gelukt, maar als jij het mooi vind is het prima
    tja ik vind het mooi(ik heb het zelf gedaan) ik stuur ze wel ze wel
    GRIJP JE KANS : STRATOCASTER BODY ALDER, MAPLE/ROSEWOOD NECK, 2 WILKINSON HUMBUCKER ZEBRA, TUNERS, 3 SINGLE COIL PICKUPS( GEEN MERK) EN NOG WAT ONDERDELEN
    VOOR MAAR 100,00 Euro IK DOE HET WEG OMDAT HET MIJ ONTZETTEND IN DE WEG LIGT EN ER NIKS MEE DOET INTERESSE?? PM ME

Standaard

Ah, dus we bewerken tegenwoordig onze eigen gitaren voor wat anderen mooi vinden?

Moest ik maar snel mijn hele gear verkopen, want dat is wat ik mooi vind.

Heb de foto's gezien, iets overdone, maar wel vet dat je ook de guts hebt het te doen. Ik zou niet durven om met iets schurends in de buurt van m'n gitaar te komen, behalve dan de broekriem

Neem eens wat op? Geluid is nog steeds 't belangrijkste bij gitaren.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R.J Bekijk bericht
    Ah, dus we bewerken tegenwoordig onze eigen gitaren voor wat anderen mooi vinden?

Moest ik maar snel mijn hele gear verkopen, want dat is wat ik mooi vind.

Heb de foto's gezien, iets overdone, maar wel vet dat je ook de guts hebt het te doen. Ik zou niet durven om met iets schurends in de buurt van m'n gitaar te komen, behalve dan de broekriem

Neem eens wat op? Geluid is nog steeds 't belangrijkste bij gitaren.
    ik heb geen prof. opname apparatuur...
    jij een maniertje?

Standaard

Ik gebruikte of m'n telefoon of een gratis microfoon die de reverb tot in de ziekte boost en dus alles ruk laat klinken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door R.J Bekijk bericht
    Ik gebruikte of m'n telefoon of een gratis microfoon die de reverb tot in de ziekte boost en dus alles ruk laat klinken.
    ik doe het wel met een camera....
    als het lukt mail ik het fragment

Senior Member

Standaard

Ben best benieuwd naar je foto's !

Schijt aan wat anderen vinden. Jij moet het mooi vinden en als jij er tevreden mee bent is het prima dacht ik ! Heb zelf ook een Stagg. Een les paul model. En ook ik ben er erg blij mee. Een beetje geluk moet je soms hebben bij het aanschaffen van die gitaartjes en dat heb jij dus gehad !

Veel plezier ermee !

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten