Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 889 van 1797 EersteEerste ... 3897898398798878888898908918999399891389 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.881 t/m 8.890 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zat de gitaar nog in de koffer ofzo?

Wat voor koffer was het eigenlijk?
    Het ging om een originele Gibson USA koffer voor een LP. Koop die dingen altijd omdat ik het zonde vind die brown cases te verslijten. Onzinnig, dat klopt!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Onzin biedingen zijn de grootste ergenis op MP , het kan veel leuker worden als een ieder zich wat serieuser zou gedragen , lage biedingen ,funbiedingen , je word er niet vrolijker van en de sfeer word er ook niet beter op en uiteindelijk ga je zelf ook mee in het hufter gedrag .
    Vind ik een beetje onzin, je hebt als verkoper genoeg mogenlijkheden om fun/lage biedingen te voorkomen.

Mensen die hier een hekel aan hebben moeten gewoon 'Bieden vanaf' instellen
    Als je dit niet doet moet je niet raar opkijken dat er mensen laag bieden laat staan dat je daar over gaat klagen.

Kortom gewoon chill zijn als je wat verkoopt of koopt op marktplaats, het valt allemaal reuze mee is mijn ervaring, maar nu ben ik ook niet makkelijk te irriteren achter mijn pc

Een funbieding heeft mij als is een Dean ML opgelevert voor 65 euro, ik bied vaak laag als er geen minimum is ingesteld en het maakt me niks uit wat de verkoper daar van vind, als hij daar chagerijnig van wordt had hij maar 'bieden vanaf' in moeten stellen. Als hij me daarna de gitaar uit frustratie niet meer gunt ook goed. Gitaren waar ik laag op bied zijn vaak niet de gitaren die ik persee wil, maar je weet maar nooit, leuke dealtjes gemaakt zo in het verleden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ziltoid Bekijk bericht
    Vind ik een beetje onzin, je hebt als verkoper genoeg mogenlijkheden om fun/lage biedingen te voorkomen.

Als je dit niet doet moet je niet raar opkijken dat er mensen laag bieden laat staan dat je daar over gaat klagen.

Kortom gewoon chill zijn als je wat verkoopt of koopt op marktplaats, het valt allemaal reuze mee is mijn ervaring, maar nu ben ik ook niet makkelijk te irriteren achter mijn pc

Een funbieding heeft mij als is een Dean ML opgelevert voor 65 euro, ik bied vaak laag als er geen minimum is ingesteld en het maakt me niks uit wat de verkoper daar van vind, als hij daar chagerijnig van wordt had hij maar 'bieden vanaf' in moeten stellen. Als hij me daarna de gitaar uit frustratie niet meer gunt ook goed. Gitaren waar ik laag op bied zijn vaak niet de gitaren die ik persee wil, maar je weet maar nooit, leuke dealtjes gemaakt zo in het verleden.
    Oh oh, zo doe ik dat dus ook vaak maar mag je hier niet zeggen want dan worden er hier mensen boos.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Standaard

Mee eens hoor, instelmogelijkheden genoeg...
    Bieden is vaak ook gewoon een manier om je interesse te tonen.
    Wil ik echt iets graag hebben dan moet je niet afwachten en mee bieden.
    Mijn ervaring is dat met direct contact opnemen (bellen en evt. mailen en meteen op afspraak langsgaan) de beste deals zijn gemaakt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ziltoid Bekijk bericht

Geheel mee eens. Als ik een gitaar ècht wil bied ik vaak gewoon de volle prijs of nèt ietsjes minder, maar als het iets is waar ik zoiets van heb: "Okay, kijken op watvoor deal uitkomen." dan bied ik ook niet gelijk de volle prijs.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Senior Member

Standaard

Er is niets mis met koopjes hoor, zo heb ik ooit een 1986 Fender telecaster incl. koffer kunnen kopen voor 150,- (topic zwerft hier nog ergens rond).

Maar, 150 was dan ook de vraagprijs, de gitaar is was zeker het 5 voudige waard. En toch waren er maloten die de verkoper 75,- euro geboden hadden.
    Ik bedoel, je kan ook bieden om iets NIET te hebben. Áls iets al heel goedkoop is, ga toch niet nog eens onder de prijs bieden.

Zo zag ik net ook een adv. van een gitaar met een vraagprijs van 575,- euro, met diverse biedingen. Het hoogste bod stond op 565,-. Dan denk ik, leg er dan 10,- euro bij "sukkel", en vrijwel zeker dat je de gitaar mag komen halen.

Met een "vanaf bod" schiet je niets op. Ze gaan dan toch mailen met véél lagere biedingen of ruilvoorstellen waar je niet in geïntereseerd bent (wat je dan ook bij de adv. vermeld had). Niet erg, niet geschoten is altijd mis. maar als dan terug mailt dat je je product daar niet voor weg doet, krijg je soms nog een grote mond terug ook.
    Laatst gewijzigd door spirit; 17 augustus 2011 om 22:00

Senior Member

Standaard

Ik had mijn '79 stratocaster op marktplaats. Ze begonnen bij 300 met bieden, terwijl ik in de advertentie zei dat 1000 mijn prijs was, en dat is een goede prijs. Later heb ik bieden niet meer toegestaan, gingen ze gewoon doodleuk mailtjes sturen: "voor 500 kom ik hem vanmiddag wel ophalen"

Banned

Standaard

mailtje terug sturen:

"Voor €500 ram ik hem overdwars je hol in."

Denk dat ze dan wel afhaken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door G.G. Bekijk bericht
    mailtje terug sturen:

"Voor €500 ram ik hem overdwars je hol in."

Denk dat ze dan wel afhaken.
    Sig waardig.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Ik had mijn '79 stratocaster op marktplaats. Ze begonnen bij 300 met bieden, terwijl ik in de advertentie zei dat 1000 mijn prijs was, en dat is een goede prijs. Later heb ik bieden niet meer toegestaan, gingen ze gewoon doodleuk mailtjes sturen: "voor 500 kom ik hem vanmiddag wel ophalen"
    Ja, Maaaaaaaaaaaar..... bij Jantje de gitaarboer in de stad heb ik 'm voor 450,- zien hangen, dus 500,- is meer dan genoeg

Dan mail ik maar terug dat daar moeten zijn, en niet bij mij.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten