Maar ik zie wel dat je in 2001 geen tien tekens hoefde te typen.
Maar ik zie wel dat je in 2001 geen tien tekens hoefde te typen.
Als de TS nu nog niet weet hoe het moet - het topic staat nu toch alweer bovenaan - kijk maar eens naar Leo Kottke:
Dat is dus fingerpicking.
Pikken kan ook, maar dat doen meestal vogels en dan ziet het er zo uit:
Laatst gewijzigd door Plant; 12 augustus 2011 om 18:39 Reden: pikken
"Meten is weten, gissen is missen"
ahhhhh.. Kottke is koning..
Twee opvallende dingen -nee,drie:
- Mooie Bozo -heb ik niet..
-HET Enige Echte Originele Klassieke element voor western, de DeArmond - heb ik ook
- en hij gebruikt zo te zien en te horen gewoon elektrieke snaren, om die dearmond helemaal lekker te laten klinken - doe ik ook!
maarreh.. picken kan ik niet, ik rasp gewoon met plectrum...
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Leuk, voor het eerst dat ik Kottke op die Bozo zie spelen. Houdt zo te zien het midden tussen mijn Bozo en die van Harry Sacksioni qua versieringen
Tokkelen kan gewoon...
Vinger pikken, is een kwestie van een goede snoeischaar meenemen. De 12 snarige zou ik dan thuis laten. Kun je sneller wegrennen van het slachtoffer of de omstanders na de daad. Ik verwacht wel dat dit in strijd is met de lokale wetten![]()
hoe fingerpicken op een twelve: denk dat stringmachine Bjorn Berge het weet
Grappig, lijkt wel alsof hij een soort Nashville tuning voor 12 snarig gebruikt. De G snaar is nog geoktaveerd, maar D, A en lage E zijn zo te zien 2 keer de geoktaveerde snaar, ipv 1 * normaal en 1* geoktaveerd.
Fingerpicks bij hybrid picking (dus met plectrum ipv duimplectrum) zie ik ook voor het eerst.
Favorieten/bladwijzers