Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 876 van 1797 EersteEerste ... 3767768268668748758768778788869269761376 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.751 t/m 8.760 van 17961
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door iWishmaster Bekijk bericht
    Er staat toch ook nergens dat een Gibson is? 200 euro vind ik aan de hoge kant voor een Jack & Danny, maar t zijn geen slechte instap les pauls volgens mij.
    Nee hij zegt het niet idd, maar waarom dan aanhalen dat het uit de Chinese Gibson fabriek komt?

Ik vraag het me gewoon af.
    En ik twijfel geen moment aan deze manier van advertentie opleuken.

Chinese Gibson fabrieken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rpl Bekijk bericht
    Het zal toch niet waar zijn dat er al Jack & Danny's gekopieerd worden he
    [rumour-mode]
    Het schijnt dat er in Amerika een fabriek is die (illegaal) Jack & Donny's maakt.... Je kunt ze herkennen aan het feit dat de bodies niet zoals bij het origineel van agathis zijn, maar van mahonie of ash.
    [/rumour-mode]
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Nee hij zegt het niet idd, maar waarom dan aanhalen dat het uit de Chinese Gibson fabriek komt?

Ik vraag het me gewoon af.
    En ik twijfel geen moment aan deze manier van advertentie opleuken.

Chinese Gibson fabrieken.
    Ow inderdaad, daar had ik overheen gelezen ... Chinese gibson fabriek ... Zou natuurlijk kunnen dat Jack & Danny's in dezelfde fabriek als Epiphones gemaakt worden, maar het is wel een raar verhaal zo.

Ik kan geen model met Bigsby vinden, maar zonder kost deze gitaar nieuw ook 200 euro:
    http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/...GIT0015699-000

Senior Member

Standaard

Ow inderdaad, daar had ik overheen gelezen ... Chinese gibson fabriek ... Zou natuurlijk kunnen dat Jack & Danny's in dezelfde fabriek als Epiphones gemaakt worden, maar het is wel een raar verhaal zo.

Ik kan geen model met Bigsby vinden, maar zonder kost deze gitaar nieuw ook 200 euro:
    Een kennis van mij heeft deze gitaar gekocht en volgens mij betaalde hij daar toen 325 euro voor. Dus dan is 200 euro nog niet eens er overdreven lijkt me. Daarbij nog niet eens een slechte gitaar hoewel ik niet zo ver wil gaan dat ik hem goed ga noemen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Niet metteen een twijfelgeval maar weet niet waar hij anders moet staan.

Pas in de muziekwinkel gekocht? Aldi zal hij bedoelen

M'n neefje heeft er ook één. Valt best mee maar 100 euro voor een set die in de Aldi minder kost is een beetje overdreven. Hervekoopwaarde van C Giant is nu niet metteen alles.

J

Standaard

Denk zelf dat het erg goede gitaren zijn en 200 euro met een bigsby zeker niet duur,Gezien de site mooi afgewerkt ,mooie dikke mahonie bodies mooi te zien bij die sunburst,Er is veel concurrentie met gitaren en sommige fabrieken hebben kwaliteitshout en afwerking hoog in het vaandel staan om zich hiermee te kunnen onderscheiden,

Senior Member

Standaard

De verkoper heeft in ieder geval al dezelfde schrijfstijl qua leestekengebruik als jij, pff...

Voor de rest: typisch gevalletje onjuiste promotie. Nee, dat ding komt niet uit de Gibson fabrieken en vergeleken met een Gibson LP Standard wil ik nog wel eens zien of ie echt mee kan komen. Dat gezegd hebbende: verder een prima prijs voor een nette gitaar.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pff Bekijk bericht
    Denk zelf dat het erg goede gitaren zijn en 200 euro met een bigsby zeker niet duur,Gezien de site mooi afgewerkt ,mooie dikke mahonie bodies mooi te zien bij die sunburst,Er is veel concurrentie met gitaren en sommige fabrieken hebben kwaliteitshout en afwerking hoog in het vaandel staan om zich hiermee te kunnen onderscheiden,
    Ik heb ook helemaal geen twijfel over de you get what you paid for kwaliteit. Dit zal evenredig aan elkaar zijn aangezien je bij J&D niet de eerste €1000,- kwijt bent aan een mooi Gibson logo.
    Maar als je als verkoper dan toch het merk wilt noemen met de gedachte erachter dat J&D enigerwijze gelieerd zou moeten zijn aan het grote merk dan twijfel ik zeker aan de verkoper. Al dan niet zijn kunde dan wel zijn oprechtheid.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Ik heb ook helemaal geen twijfel over de you get what you paid for kwaliteit. Dit zal evenredig aan elkaar zijn aangezien je bij J&D niet de eerste €1000,- kwijt bent aan een mooi Gibson logo.
    Maar als je als verkoper dan toch het merk wilt noemen met de gedachte erachter dat J&D enigerwijze gelieerd zou moeten zijn aan het grote merk dan twijfel ik zeker aan de verkoper. Al dan niet zijn kunde dan wel zijn oprechtheid.
    Ach dat gebouwd in chinese Gibson fabriek is gewoon met een knipoog bedoeld ,als goedkopere variant van.Hij zal hem zelf wel hebben vergeleken met een Gibson.En alle suggesties wat hij daarna doet is voor rekening van de koper,Dus langsgaan en zelf checken

Senior Member

Standaard

Ach, een advertentie, je mag je waren aanprijzen hoor. Het enige wat niet klopt is dat de Bigsby van Bigsby is?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten