Oorspronkelijk geplaatst door
geert1976
Klopt, ik heb 2 keer zaken met je gedaan, waar niets op aan te merken viel, de spullen die je leverde waren overeenkomstig wat je aanbood.
Maar ik heb ook ads van je gezien, waarbij ik mijn twijfels over had, maar omdat ik niet zeker wist hoe en wat, heb ik daar geen melding van gemaakt, dat doe ik dan ook niet.
Wat er tussen jouw en andere forumleden is gebeurd, weet ik niet, dus ik ben niet de persoon om daarover te oordelen en dat doe ik dan ook niet.
Ik heb enkel geconstateerd dat er hier en daar, over en weer oud zeer zit.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind je een aardige gozer en je kunt ook een behoorlijk stukje spelen.
Maar probeer, voordat je iets te koop zet, te checken, zelfs dubbel te checken wat je te koop zet..
Kost misschien wat tijd, maar het scheelt je achteraf een hoop gezeur.
Iets opbouwen duurt lang, iets afbreken gaat snel.
Ik ben ook wel eens de mist in gegaan, met de aankoop van onderdelen en gitaren en dat is op zijn zachtst gezegd niet leuk, maar daar heb ik in de loop der jaren van geleerd.
De rode body verhaal kan ik mij na lang nadenken vaag herinneren en eea kwam bij mij ook niet echt reeël over enfin dat is al een hele oude post geweest.
En als je op het forum komt, kom dan niet op deze manier binnen denderen, want dan is het in de lijn der verwachting dat mensen de welbekende oude koeien uit de sloot en van stal halen en je jaagt op deze manier ook gelijk de mods hoog in de gordijnen.
Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet, waarom je zo hard van leer bent getrokken over een post van ruim 2 jaar oud eigenlijk.
Ik ben zelf niet alwetend over gitaren en zeker niet in geval van Fenders en Squiers, maar forumleden als Spirit, Mr. Fingers en Pepe zijn jongens die er echt veel van weten, daar durf ik wel eea van aan te nemen.
Enuh, ik heb door een dom foutje van mijzelf ook een keer in dit topic gestaan, niet leuk om een spreekwoordelijke trap onder mijn kont te krijgen, maar wel leerzaam
Favorieten/bladwijzers