Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 864 van 1797 EersteEerste ... 3647648148548628638648658668749149641364 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.631 t/m 8.640 van 17961
    Moderator

Standaard

Topic opgeschoond.
    Ik herhaal, we gaan geen discussies van 2,5 jaar geleden oprakelen. Einde verhaal, wie door blijft zeuren, krijgt strafpunten of een ban.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.

Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Klopt, ik heb 2 keer zaken met je gedaan, waar niets op aan te merken viel, de spullen die je leverde waren overeenkomstig wat je aanbood.

Maar ik heb ook ads van je gezien, waarbij ik mijn twijfels over had, maar omdat ik niet zeker wist hoe en wat, heb ik daar geen melding van gemaakt, dat doe ik dan ook niet.

Wat er tussen jouw en andere forumleden is gebeurd, weet ik niet, dus ik ben niet de persoon om daarover te oordelen en dat doe ik dan ook niet.
    Ik heb enkel geconstateerd dat er hier en daar, over en weer oud zeer zit.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind je een aardige gozer en je kunt ook een behoorlijk stukje spelen.
    Maar probeer, voordat je iets te koop zet, te checken, zelfs dubbel te checken wat je te koop zet..
    Kost misschien wat tijd, maar het scheelt je achteraf een hoop gezeur.

Iets opbouwen duurt lang, iets afbreken gaat snel.

Ik ben ook wel eens de mist in gegaan, met de aankoop van onderdelen en gitaren en dat is op zijn zachtst gezegd niet leuk, maar daar heb ik in de loop der jaren van geleerd.

De rode body verhaal kan ik mij na lang nadenken vaag herinneren en eea kwam bij mij ook niet echt reeël over enfin dat is al een hele oude post geweest.

En als je op het forum komt, kom dan niet op deze manier binnen denderen, want dan is het in de lijn der verwachting dat mensen de welbekende oude koeien uit de sloot en van stal halen en je jaagt op deze manier ook gelijk de mods hoog in de gordijnen.

Ik begrijp eerlijk gezegd ook niet, waarom je zo hard van leer bent getrokken over een post van ruim 2 jaar oud eigenlijk.

Ik ben zelf niet alwetend over gitaren en zeker niet in geval van Fenders en Squiers, maar forumleden als Spirit, Mr. Fingers en Pepe zijn jongens die er echt veel van weten, daar durf ik wel eea van aan te nemen.

Enuh, ik heb door een dom foutje van mijzelf ook een keer in dit topic gestaan, niet leuk om een spreekwoordelijke trap onder mijn kont te krijgen, maar wel leerzaam
    Tja als je na twee jaar pas het forum leest ,krijg je ook een reactie pas na 2 jaar ,Heb respect voor iedereen en vindt het tof als iemand veel van gitaren weet en daar een passie voor heeft, zo ben ikzelf ook
    En als je al met negatieve reacties komt kom wel met feiten en ga geen dingen suggereren maar ga de discussie aan,en leer iemand kennen en kom niet met vooroordelen een negatief verhaal is gauw gemaakt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Bertman Bekijk bericht
    Topic opgeschoond.
    Ik herhaal, we gaan geen discussies van 2,5 jaar geleden oprakelen. Einde verhaal, wie door blijft zeuren, krijgt strafpunten of een ban.
    Wel vreemd hoor dat je een discussie verbiedt op een forum .Als iemand behoefte heeft om te reageren dan is daar toch niks mis mee?Totdat men weer overgaat op een andere discussie?Iedereen is toch vrij naar welke discussie ze willen gaan?Genoeg keus dacht ik zo,Maar goed einde verhaal wat mij betreft

Senior Member

Standaard

Oude koeien uit de sloot halen.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Moderator

Standaard

Nog een laatste reactie dan. Er is niks op tegen om deze discussie te voeren, als het je net was overkomen. maar na meer dan twee jaar ben je echt te laat. Niemand herinnert zich dit verhaal, de artikelen waar het om ging zijn allang verkocht, en je doet niemand een plezier met dit soort ouwe koeien.
    Je klacht is puur iets tussen jou en de oorspronkelijke poster, dus vandaar dat het prima per PM kan.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.

Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Bertman Bekijk bericht
    Nog een laatste reactie dan. Er is niks op tegen om deze discussie te voeren, als het je net was overkomen. maar na meer dan twee jaar ben je echt te laat. Niemand herinnert zich dit verhaal, de artikelen waar het om ging zijn allang verkocht, en je doet niemand een plezier met dit soort ouwe koeien.
    Je klacht is puur iets tussen jou en de oorspronkelijke poster, dus vandaar dat het prima per PM kan.
    Ja oke duidelijk iemand nog interesse in een Squier relic

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pff Bekijk bericht
    Ja oke duidelijk iemand nog interesse in een Squier relic
    Nee net een Fender gekocht Hoop voor je dat je verder wel prettige ervaringen hebt met het forum in de toekomst he
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Nee net een Fender gekocht Hoop voor je dat je verder wel prettige ervaringen hebt met het forum in de toekomst he
    ja oke thanx

Senior Member

Standaard

Ik twijfel een beetje aan deze Epiphone LP Custom:

http://link.marktplaats.nl/470603050

Ik zeg dus niet dat ie nep is maar ik vind het een beetje vreemd dat ik niks kan vinden als ik het serienummer in toets op guitardaterproject. Kan zijn omdat ie in Japan is gemaakt. Maar als ie dan in Japan is gemaakt dan zou er toch een andere headstock op moeten zitten? Bijv. Openbook (a la Gibson dus) of z'n headstock met een knobbel boven aan (weet de benaming niet van deze headstock types). Vreemd genoeg heeft deze LP toch de typische Epiphone mustage.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Ik twijfel een beetje aan deze Epiphone LP Custom:

http://link.marktplaats.nl/470603050

Ik zeg dus niet dat ie nep is maar ik vind het een beetje vreemd dat ik niks kan vinden als ik het serienummer in toets op guitardaterproject. Kan zijn omdat ie in Japan is gemaakt. Maar als ie dan in Japan is gemaakt dan zou er toch een andere headstock op moeten zitten? Bijv. Openbook (a la Gibson dus) of z'n headstock met een knobbel boven aan (weet de benaming niet van deze headstock types). Vreemd genoeg heeft deze LP toch de typische Epiphone mustage.
    Ja wat jij bedoeld zijn de Elitist modellen van Epiphone made in Japan ,Je hebt ook Epi's met Gibson headstock maar waren volgens mij alleen voor de Japanse markt vrij zeldzaam dat die worden aangeboden van de ad heeft gewoon de epiphone headstock

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten