As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.
Haha! De beschrijving is aangepast
Dit wellicht enig overgebleven artefact hoort door haar historische waarde eigenlijk thuis in een verzameling , maar ik zie ze evengoed in de handen van een gitarist die er kan uitpersen wat er in zit ; deze HB-L 14 KΩ is een strak gefocust kippevel humbuckertje .
Altijd hartelijk welkom als U 3000 € te investeren of talent hebt !
Ik reageer niet op onnozele reacties .
Deze worden wel in dank afgenomen , heel aandachtig gelezen en zorgvuldig gebundeld .
Mocht ik bot vangen met de verkoop van deze schitterende gitaar , dan zal ik op termijn nog altijd een verzamelwerk achter de hand hebben waarvan de uitgave misschien een best-seller wordt ?
Ook mijn oprechte dank aan diegenen die tot op de dag van vandaag , benevool maar helaas vruchteloos , wereldwijd gezocht hebben naar ééntje dat uit dezelfde " regular run " komt .
Gibson bevestigt mij niet alleen de productie van deze gitaar , maar wist mij ook nog te vertellen in welke kleur : " Ferrari red " .
Wat de oplage en specificaties betreft zijn alle verdere sporen blijkbaar jammer genoeg bijster geraakt ...( .
"Benevool"???
Ik heb hier ook wel m'n twijfels bij trouwens, vooral wat de prijs betreft; €1000,-!
![]()
Dat ding lijkt wel in de fik te hebben gestaan of is geofferd aan een kampvuur na de nodige alcoholische versnaperingen
Wel zonde...
The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoo's
Ah gelukkig, ik was al bang dat de verkoper het arme instrument tijdens 'de dag van de open inrichting' door een eenzame gek met een verfföhn en een soldeerbout had laten bewerken. Dat zou hij het namelijk in één klap volledig waardeloos hebben gemaakt. Nu is dit professioneel gecustomizede kunstwerk minstens €1000 waard.
Hoogachtend,
Bambufan
Oorspronkelijk geplaatst door jannest
Favorieten/bladwijzers