Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 853 van 1797 EersteEerste ... 3537538038438518528538548558639039531353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.521 t/m 8.530 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...-in-china.html

Ik ga hier geen woorden aan vuil maken. Lijkt mij duidelijk.
    Haha, dat soort advertenties maken mij zelfs op de treurigste dagen van het jaar aan het lachen
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht

Haha, dat soort advertenties maken mij zelfs op de treurigste dagen van het jaar aan het lachen

Als hij die voor mijn origineel en echt kan leveren voor 2200 is tie verkocht toch.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Dit gaat over een Melody Maker uit 1989 twv €3000,-.
    Ah, in Vlaanderen is het vandaag 'de dag van de open inrichting'? Bij ons was dat gisteren.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BamBuFan1 Bekijk bericht
    Ah, in Vlaanderen is het vandaag 'de dag van de open inrichting'? Bij ons was dat gisteren.
    Haha! De beschrijving is aangepast

Dit wellicht enig overgebleven artefact hoort door haar historische waarde eigenlijk thuis in een verzameling , maar ik zie ze evengoed in de handen van een gitarist die er kan uitpersen wat er in zit ; deze HB-L 14 KΩ is een strak gefocust kippevel humbuckertje .

Altijd hartelijk welkom als U 3000 € te investeren of talent hebt !

Ik reageer niet op onnozele reacties .
    Deze worden wel in dank afgenomen , heel aandachtig gelezen en zorgvuldig gebundeld .
    Mocht ik bot vangen met de verkoop van deze schitterende gitaar , dan zal ik op termijn nog altijd een verzamelwerk achter de hand hebben waarvan de uitgave misschien een best-seller wordt ?

Ook mijn oprechte dank aan diegenen die tot op de dag van vandaag , benevool maar helaas vruchteloos , wereldwijd gezocht hebben naar ééntje dat uit dezelfde " regular run " komt .
    Gibson bevestigt mij niet alleen de productie van deze gitaar , maar wist mij ook nog te vertellen in welke kleur : " Ferrari red " .
    Wat de oplage en specificaties betreft zijn alle verdere sporen blijkbaar jammer genoeg bijster geraakt ... ( .

Senior Member

Standaard

"Benevool"???

Ik heb hier ook wel m'n twijfels bij trouwens, vooral wat de prijs betreft; €1000,-!

Member

Standaard

Dat ding lijkt wel in de fik te hebben gestaan of is geofferd aan een kampvuur na de nodige alcoholische versnaperingen
    Wel zonde...
    The only difference between tattooed people and non-tattooed people is that tattooed people don't give a shit that you don't have tattoo's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door senna101 Bekijk bericht
    Dat ding lijkt wel in de fik te hebben gestaan of is geofferd aan een kampvuur na de nodige alcoholische versnaperingen
    Wel zonde...
    Helaas, het is wel professioneel gebeurd. Ik citeer: "Dit is allemaal proffesioneel gebeurd." Vandaar ook het 'Custom' plaatje op deze studio lite.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Helaas, het is wel professioneel gebeurd. Ik citeer: "Dit is allemaal proffesioneel gebeurd." Vandaar ook het 'Custom' plaatje op deze studio lite.
    Ah gelukkig, ik was al bang dat de verkoper het arme instrument tijdens 'de dag van de open inrichting' door een eenzame gek met een verfföhn en een soldeerbout had laten bewerken. Dat zou hij het namelijk in één klap volledig waardeloos hebben gemaakt. Nu is dit professioneel gecustomizede kunstwerk minstens €1000 waard.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    "Benevool"???

Ik heb hier ook wel m'n twijfels bij trouwens, vooral wat de prijs betreft; €1000,-!

Sjonge, 't is al zo erg met Mac dat-ie onder pseudoniem gitaren te koop aanbiedt....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten