Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 504 van 904 EersteEerste ... 4404454494502503504505506514554604 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.031 t/m 5.040 van 9036
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Alle gitaren na 1984 zijn weight relieved, uitzondering zijn de traditional en re-issues.
    Als je toch gaat zeuren, doe het dan goed:

the Les Paul Traditional starts with a Grade-A mahogany body and adds nine strategically placed traditional weight-relief holes for a beefy tone that maintains the resonance of modern Les Pauls, while losing a large portion of the weight.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    2005. Zal wel kaas gaten zijn, hij is alsnog 5kg zwaar.
    Hier een LP studio uit 1995 die ik eerst juist weg wilde doen vanwege het behoorlijke gewicht. En als die van voor 1984 dan nog zwaarder zijn.....
    One variety, Agathis Christi, is a very mysterious wood,
    Mysterious it is - especially when used with a Marple neck.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Als je toch gaat zeuren, doe het dan goed:
    Ik heb het niet goed verwoord. Alle Gibson USA modellen zijn weight relieved. Eerst met gatenkaas, daarna 'chambered'. Beide valt onder de noemer weight-relief
    Chambering begon eind 2006. Voor alle modellen behalve de traditional die gatenkaas bleef. De traditional is dus de uitzondering.

Ik wilde ook niet zeuren eigenlijk. Ik had alleen twijfels over de opmerking dat die gitaar volledig massief is.
    Die gatenkaas is minder gewild dan een volledig massieve en de prijs is dan ook meestal hoger. Als je zo'n claim maakt moet je daar bewijs voor hebben vind ik. Aangezien hij ook zegt dat het brazilian rosewood is (terwijl dat niet zo is) ga ik dus nog meer twijfelen.

Ok ik stop nu met zeuren.

Senior Member

Standaard

Alleen de gatenkaas Gibby's heten weight relieved. De echt holle Gibsons, zoals de Std. vanaf 2007/2008 zijn heten chambered.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

Senior Member

Standaard

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=9&fs=1

Koreaanse Epi uit 1994, bieden vanaf 350 euro. Huidige bod is 200 euro, als je hem voor 300 kan meenemen is dat best een goede gitaar voor 't geld.
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

Senior Member

Standaard

Waarom denk je dat ie bieden vanaf 350 euro in z'n ad heeft gezet? Niet slim dat ie dat ook bij de biedoptie heeft angegeven, maar ik denk dat ie voor minder dan dat ook niet weggaat.
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Waarom denk je dat ie bieden vanaf 350 euro in z'n ad heeft gezet? Niet slim dat ie dat ook bij de biedoptie heeft angegeven, maar ik denk dat ie voor minder dan dat ook niet weggaat.
    je bent me voor, als iemand bieden vanaf zegt dan is dat ook vanaf.
    sommige mensen denken altijd zelfs nog onder een laagste prijs te kunnen, maak dit op de rommelmarkt ook vaak mee, geef ik ze mijn uiterste prijs gaan ze nog weer daar onder bieden.
    helaas voor hun hou ik dan voet bij stuk, en als ze doorzeuren dan gaat mijn laagste prijs weer omhoog.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    je bent me voor, als iemand bieden vanaf zegt dan is dat ook vanaf.
    sommige mensen denken altijd zelfs nog onder een laagste prijs te kunnen, maak dit op de rommelmarkt ook vaak mee, geef ik ze mijn uiterste prijs gaan ze nog weer daar onder bieden.
    helaas voor hun hou ik dan voet bij stuk, en als ze doorzeuren dan gaat mijn laagste prijs weer omhoog.
    Aangezien het bod tot nu toe nog maar 200 euro is had ik hem eventjes gezet bij de tips. 350 euro minimaal is een beetje aan de hoge kant voor een Epi, ook voor een Koreaanse. Misschien ziet die man dat in en gaat hij voor minder weg. Overigens had ik hem er niet bij gezet om de prijs, maar omdat je dit soort Epi's niet erg vaak ziet.
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

Senior Member

Standaard

Niet zo vaak ziet? Nou, Epi's uit Korea zie je nog bij bosjes hoor Echt zeldzaam zijn ze dus niet. Er zitten wel zeldzame exemplaren bij uit bepaalde series. Bieden vanaf 350 vind ik ook wat te duur. 300 euro is een normaal bedrag vind ik.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist Bekijk bericht
    Niet zo vaak ziet? Nou, Epi's uit Korea zie je nog bij bosjes hoor Echt zeldzaam zijn ze dus niet. Er zitten wel zeldzame exemplaren bij uit bepaalde series. Bieden vanaf 350 vind ik ook wat te duur. 300 euro is een normaal bedrag vind ik.
    Precies, voor een koreaan hoef je echt niet veel meer neer te leggen dan een chinees. Over het algemeen zijn ze wel beter maar het is echt niet de holy grail ofzo..
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten