Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 72 van 866 EersteEerste ... 2262707172737482122172572 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 711 t/m 720 van 8652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat je het echt knap hebt gedaan. Respect.
    +1, echt mooi!

Harold zijn het allemaal originelen of zitten er ook clones bij? En welk type behuizing is het eigenlijk?
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    +1, echt mooi!

Harold zijn het allemaal originelen of zitten er ook clones bij?
    De Turbo Tuner en de iSP Decimator zijn origineel, de rest zelfbouw...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Taff Bekijk bericht
    Hoe heten die dingetjes aan de onderkant?
    Neem aan dat ze wel bij de lokale bouwmarkt verkrijgbaar zijn?
    Bedoel je de kleefsokkels?

Senior Member

Standaard

.... ook wel plakzadels. B.v. deze: Klik

Standaard

Mooi ding Harold, en handig dat je ook nog wat kan wisselen als je eens een ander boostertje wilt oid.

Het nut en vooral gebruiksgemak van het trapsgewijze volume pedaal snap ik niet helemaal, je hebt toch ook gewoon volumepedalen waar je het bereik van af kunt stellen?
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Het nut en vooral gebruiksgemak van het trapsgewijze volume pedaal snap ik niet helemaal, je hebt toch ook gewoon volumepedalen waar je het bereik van af kunt stellen?
    Check het topic op newtone maar eens: "Ik heb sinds een tijdje een Roland FV50 maar vind die eigenlijk best wel moeilijk te bedienen. Als ik 'm bijvoorbeeld op ~70% in stel en dat blijkt net te hard/zacht te zijn dan kun je niet even een klein tikje geven want dan staat hij weer helemaal anders. Het beste kun je dan weer je voet er op zetten om 'm opnieuw af te stellen maar bij het plaatsen van je voet schiet hij altijd weer uit naar boven of onder.

Kortom: 0 gebruikersgemak."

Standaard

Hoe heten die dingetjes aan de onderkant?
    Neem aan dat ze wel bij de lokale bouwmarkt verkrijgbaar zijn?[/QUOTE]

plakzadels, probeer anders eens een computershop.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Check het topic op newtone maar eens: "Ik heb sinds een tijdje een Roland FV50 maar vind die eigenlijk best wel moeilijk te bedienen. Als ik 'm bijvoorbeeld op ~70% in stel en dat blijkt net te hard/zacht te zijn dan kun je niet even een klein tikje geven want dan staat hij weer helemaal anders. Het beste kun je dan weer je voet er op zetten om 'm opnieuw af te stellen maar bij het plaatsen van je voet schiet hij altijd weer uit naar boven of onder.

Wel eens deze manier gezien/overwogen:
    http://www.thomann.de/gb/xoticsubtle_volume_control.htm

Kun je met zelfbouw natuurlijk precies maken zoals je wil, alleen die dikke knop die je met je voet moet kunnen draaien is wellicht wat lastiger te vinden...
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht

Ik snap wat je onhandig vindt aan de FV50, maar dat is meer een kwestie van welke soort bediening je prefereert. Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan stereosets met een trapsgewijze volumeknop.

Het veranderen van een parameter met een normaal verloop gaat toch een stuk natuurlijker met een vloeiende beweging ipv stapsgewijs of dmv een knop lager of korter ingedrukt te houden.
    Juist bij een trapsgewijze beweging kan het voorkomen dat het of te hard of te zacht is, maar dan is er geen tussenweg, met een vloeiende beweging kun je op gevoel/gehoor bij het juiste volume stoppen.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Dat boardje van Harold is natuurlijk erg tof, maar ik vind een paar kleurtjes ook wel leuk, hoewel er erg veel grijstinten en zwart op mijn board voorkomt:

Van de week heb ik mijn WH10 beter vastgezet, omdat het klitteband steeds losraakte.
    Ik heb 2 schroeven verwijderd aan de onderkant, en op precies die plekken 2 gaatjes in het board geboord. Vervolgens 2 langere schroeven er van onder doorheen geschroefd. Deze hadden precies de goeie lengte en diameter voor de schroefgaatjes van de wah.
    Nu zit de wah als een huis.
    Ik had de foto´s voor die tijd al gemaakt, sorry.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten