Nee, schokken van ~230v.
De tuner zit niet in het signaalpad dus ik gebruik het volumepedaal om te muten, voor swells en om wat gas terug te kunnen nemen bij repetities om bijvoorbeeld een riffje uit te leggen.
Ik zou dat gaspedaal graag vervangen door een digitale met + en - knoppen zoals besproken op het Newtone forum en afgeleid van dit:
.....maar een volumepedaal voor een overstuurde amp werkt toch in principe hetzelfde als een volumeknop op je gitaar?
Voor swells kan ik me nog wel voorstellen dat dat beter gaat met een pedaal, maar muten of gas terug om een riffje uit te leggen gaat toch net zo goed met je gitaar-vol-pot?
Waar ik op aanstuur: Je kunt een nóg kleiner board/kistje nemen als je dat vol-pedaal eruit mikkert.![]()
Het volumepedaal zit na m'n OD + booster en voor m'n delay. Volume terug op gitaar zou ervoor zorgen dat m'n noisegate sneller ingrijpt indien de OD aan staat (staat in serie met m'n OD).
Als ik m'n gitaar mute kan ik niet meer stemmen
Het gaat niet om het formaat, maar wat je ermee kunt!![]()
binnenkort even een nieuwe booster halen en dan mijn board ook op dit topic![]()
Laatst gewijzigd door Taff; 20 juli 2011 om 11:44
''heeft je moeder je nooit geleerd dat je gitaristen nooit een compliment moet geven? ''
[/QUOTE]
Hoe heten die dingetjes aan de onderkant?
Neem aan dat ze wel bij de lokale bouwmarkt verkrijgbaar zijn?
''heeft je moeder je nooit geleerd dat je gitaristen nooit een compliment moet geven? ''
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Favorieten/bladwijzers