Ok ik snap het.
Wat is trouwens de beste manier om te betalen? Paypal?
Ik heb nooit een paypal rekening ofzo gehad, hoe werkt dit ong.?
Ok ik snap het.
Wat is trouwens de beste manier om te betalen? Paypal?
Ik heb nooit een paypal rekening ofzo gehad, hoe werkt dit ong.?
Vandaag een Seymour Duncan SSL-5 in de brugpositie van de Jimmy Vaughan Strat gezet. Hier zitten oorspronkelijk TexMex pickups in, de midden en nek heb ik er nog even in laten zitten, maar er is een setje CS Fat 50's onderweg.
Meteen even gemeten, de TexMex brug was 7.5K, de nek en midden alletwee 6.7K. De SSL-5 13.5K, iets meer dan waar ze voor op papier staan.
Was om eerlijk te zijn eerst even teleurgesteld, niet zozeer in het cleane geluid maar het vervormde geluid. Totdat ik de toonregeling van de Muff iets terugdraaide (terugdraaien is meer hoog).... wow....
Strat met ballen, geen ander woord voor. Klinkt nog steeds duidelijk als een Stratocaster maar met behoorlijk wat meer sustain en duidelijk meer bas en mid. Aanrader...
Volgens de instructie moet je hem bij Fender elementen verkeerd om aansluiten (zwart=hot, wit=ground) maar blijkbaar geldt dat niet bij TexMex elementenIn tussenstandje brug/mid heb ik nu dus een bijzonder geluid hehe maar omdat er nog meer nieuwe pups onderweg zijn laat ik het even zo totdat ik de CS Fat 50s erin zet.
Ik vind Paypal de fijnste manier. Je kunt je Paypal rekening gewoon koppelen aan je creditcard. De verkoper krijgt op die manier dus nooit je kaartgegevens direct. Betalingen met Paypal zijn direct (net als iDeal bijvoorbeeld)
Zie ook steeds meer verkopers die hun pakket tracking ook aan Paypal hebben verbonden, dan krijg je van Paypal ook netjes een mailtje met de tracking gegevens.
Is er iemand die iets kan zeggen over de PRS Tremonti Humbucker in vergelijking met de PRS Dragon?
@Jasper: Blackmore-fan geworden?
Laatst gewijzigd door JohnLord; 19 juli 2011 om 22:58
Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch
Zo, heb net de knoop doorgehakt en een setje 1963 overwound professional besteld. Samen met een Alnico Fat Pat voor in de neckpositie van mijn ibanez en een setje Wilkinson EZ-LOK locking tuners. De tuners van mijn LC zijn nou ook niet helemaal ''je-van-het''.
Zodra ze binnen zijn zet ik ze erin en meld ik mijn bevindingen wel even. Nu nog even wachten. (2 weken? voor de mensen die wel eens een setje besteld hebben?)
Ik moet zeggen, de muziek is erg lekker om mee te spelen, en ik mag zijn soundje wel graag.
Ik had het met een week in huis. Opvallend snel vond ik
GFS kan echt wel binnen 5 dagen afgeleverd zijn (heb er al enkele keren besteld en het is soms sneller dan binnenlandse bestellingen).
Oh, dat is lekker snel. Heb ik ook nog kans dat het bij de douane beland ofzo?
Ik kan niet wachten
Favorieten/bladwijzers