De lelijke kruiskoppen zijn er uit en vervangen voor mooie messing sleuf schroeven.
Hey Mcwilliams ziet er maar weer goed uit
3 weken geleden heb ik ook een soortgelijke Tele aan mijn collectie toegevoegd.
ging voor een pakkie snaren naar de shop en kwam met een Tele weer terug
Speelt super licht en een lekker strak geluid
Dit is de mijne.
Veel plezier met je nieuwe aanwinst !!!!![]()
Flightcase voor ENGL thunder 50 reverb gezocht ( in de omgeving van friesland )
Hey SRV,
Goed man, ziet er uit als een lite ash maar ook weer niet? Is het wel een fender ?? Lekkere aanvulling op een LP hè?!!
We moeten maar weer eens een keer gaan buurten man!!
Jij hebt er ook een gekocht dus jij zou het moeten kunnen uitleggen
Zo veel mooier dan een IBA schredder, dat is al een rede![]()
Ik vind het prima als er een IJsseldelta-Winschoterdiep-blues-meeting georganiseerd gaat worden.
Misschien ligt Zwolle dan wel mooi centraal, maar ik ben ook bereid naar Groningen te komen.
Wie had er daar in het noorden ook alweer zo'n enoooorm gave oefenruimte?
Ik vind het ook prima om naar Gruning'n af te reizen voor een volgende meeting. Dan gaan we naar de mammoet provincie
Maar even over de Tele,
Hoe zou een goudkleurige (niet spiegelend) slagplaat staan op een Tele als deze. En als ik een messing of koper plaat zou nemen dan hoef ik toch niet bang zijn voor eventuele storingen in het magnetische veld of toch ?
Het zou ook gelijk een stuk shielding zijn als de aarde erop vast zou zitten.
Suggesties?
Hmm, weet niet. Als je hem nou zou Macflamen wel, dan werd de body ook wat donkerder. Maar nu matcht de kleur van de body naar mijn smaak te veel met bijv. messing. En is het contrast wat weg.
Het zou denk ik wel goed wezen voor shielding ja.
Edit: mijn vader vind het wel kunnen. Die gebruikten messing ook wel in de scheepsbetimmering. Om het er wat sjieker te laten uitzien. Maar hij zou het niet doen. Het word snel smerig en je handen gaan enorm stinken.
Laatst gewijzigd door Jasper.; 19 juli 2011 om 19:06
Favorieten/bladwijzers