Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 5678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 74

Discussie: Veiling gitaren.

Member

Standaard

Is er hier iemand op het forum die afgelopen week nog een London City heeft kunnen scoren? Ik moet mijn Comet morgen ophalen.. Ik heb een zwarte gekocht met een witte pickguard. Omdat hij relatief goedkoop is ga ik er wat nieuwe hardware op knutselen, mits het de moeite waard is natuurlijk maar daar kom ik morgen wel achter. Een setje Tonerider pickups waarschijnlijk, een zwarte pickguard en goude hardware. Zo moet hij worden:

Standaard

Ja ik heb dezelfde comet gewonnen, wordt mijn eerste gitaar dus duimen maar .

Zal morgen ook nog wel een paar foto's van posten.

Senior Member

Standaard

Wat hebben jullie betaald als ik vragen mag ?
    Gear :Yamaha SG500B , Ibanez SX90 BK , Martin D-15
    'long as my guitar's got strings on it - I don't give a shit

Senior Member

Standaard

spijtig genoeg, was ik het vergeten wil aldoor nog een Comet Butterscotch voor een leuke prijs scoren om er een beetje mee te rommelen.

Had er al wel 1 (ge-upgrade) maar die heb ik aan mijn gitaarleraar over gedaan dus nu weer 1tje voor mijzelf.

Standaard

Dankzij dat t**fes NS heb ik de gitaar niet kunnen ophalen. 200meter voor station amersfoort stonden we opeens stil omdat de kabels geraakt waren door de werkzaamheden. NS had ook geen vervangend vervoer dus moest terug naar utrecht centraal. Kon gelukkig nog regelen dat voor die 43 euro de gitaar maar wordt thuisgebracht....

Dus 5 uur voor niks gereisd, nog me gitaar niet en nu nog hopelijk me geld terug zien te krijgen.

Senior Member

Standaard

Ja , da's wel vet balen zeg ! Die restitutie v/d NS zul je wellicht t.z.t. krijgen , maar dat kut-moment maken ze natuurlijk nooit meer goed .

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door m10000 Bekijk bericht
    Dankzij dat t**fes NS heb ik de gitaar niet kunnen ophalen. 200meter voor station amersfoort stonden we opeens stil omdat de kabels geraakt waren door de werkzaamheden. NS had ook geen vervangend vervoer dus moest terug naar utrecht centraal. Kon gelukkig nog regelen dat voor die 43 euro de gitaar maar wordt thuisgebracht....

Dus 5 uur voor niks gereisd, nog me gitaar niet en nu nog hopelijk me geld terug zien te krijgen.

Ja , da's wel vet balen zeg ! Die restitutie v/d NS zul je wellicht t.z.t. krijgen , maar dat kut-moment maken ze natuurlijk nooit meer goed .

... alleen dit stukkie begrijp ik niet :' Kon gelukkig nog regelen dat voor die 43 euro de gitaar maar wordt thuisgebracht.... '
    Welke €43 .-? Van je reiskosten ?
    Of moet ik lezen dat je alsnog een koerier o.i.d. hebt ingeschakeld en dat dat je €43 kost ?

Standaard

@INOXROX:

De standaard bezorgkosten van de gewonnen kavels zijn 36 euro excl. btw. Dus inderdaad zo'n 43 euro.

Ik zit zelf te wachten op de LC Comet butterscotch. Deze zal ook per koerier aankomen komende week.

Goed nieuws voor jou is dat ik zag dat sinds vandaag er weer een nieuwe veiling is gestart met weer eenzelfde lading London Cities en Indie-gitaren.

Standaard

Ik heb Apeldoorn dus ook niet kunnen bereiken, omdat ik met de trein was. Ik heb vanaf station Utrecht meteen naar Daan gebeld en met ze afgesproken dat ik de gitaar bij hun hoofdkantoor ophaal. Dit kost mij dan de helft van die €43,-.

Wat mij echter het meeste stoort is dat er bij Daan gezegd werd dat het pand leeg moest en dat er dus echt geen ander moment is om de gitaar alsnog op te halen, terwijl ik net op hun web-site zie dat ze over twee weken weer een zooitje gitaren veilen op de zelfde locatie...
    Zelf gebouwde JCM 800 'from scratch' [click!]

en dan nu ook een stratocaster zelfbouw: [click!]

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door INOXROX Bekijk bericht

... alleen dit stukkie begrijp ik niet :' Kon gelukkig nog regelen dat voor die 43 euro de gitaar maar wordt thuisgebracht.... '
    Welke €43 .-? Van je reiskosten ?
    Of moet ik lezen dat je alsnog een koerier o.i.d. hebt ingeschakeld en dat dat je €43 kost ?
    Ik gok dat laatste.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten