Ja, die heeft het ook, maarja....als ik zeg dat V-Empire 1 van de meest verassende en best klinkende versterkers is waar je in 4 kanalen van serieus GOED clean naar een allesverzengende high-gain gaat, en waar een berg merken moesten hopen ooit in de buurt te komen.....tja...dan zegt men dat ik SPAM....ook al is het de waarheid...![]()




Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers