Z'n xbox was voor het gitaarspelen z'n lust en leven. Z'n moeder zegt dat hij echt regelmatig zit te spelen op z'n gitaar en dat hij vaak zegt dat hij het leuk vindt! Hij is overigens nog wel op zo'n niveau dat ik echt wel kan horen of hij geoefend heeft..
Tja, dat muziek luisteren is wel een probleem.. Ik heb hem al uitgelegd (meerdere malen) dat ik hem maar zoveel kan leren en dat hij het voor de rest zelf moet gaan doen.. Ik krijg zo onderhand ook het gevoel dat hij dat nog niet echt snapt. Ik heb 'm al wel zover dat hij de radio aanzet, wat, hij had er zelfs geen! Dus ook dat gaat vooruit.. Misschien komt het besef nog en anders moet ik er inderdaad mee stoppen.. Maar zover is het nog niet, ik geef 'm nog niet op! Ik weet waar hij vandaan komt en dit is echt wel een opsteker voor 'm!!
En wat Harald zei, het is ook nog gewoon bezigheidstherapie voor de storm in z'n kop..





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers