Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 839 van 1797 EersteEerste ... 3397397898298378388398408418498899391339 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.381 t/m 8.390 van 17961
    Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

zou ik ook met een grote boog omheen gaan zo een gitaar

Senior Member

Standaard

Waarom zou je hier bij wegblijven? Als ie gestolen is geweest, dan is dat al gebeurd voordat hij bij de winkel terecht kwam.

Het is een schitterende gitaar, en ook nog eens een collectors item. Je gaat er geen enkel nadeel van ondervinden dat het serienummer verdwenen is.

Senior Member

Standaard

Nadeel is dat je telkens een heel verhaal moet houden als je hem wil verkopen, dat er dan topics op gitaarforum worden geopend.

Wat ik dan weer opvallend vind is de verwijzing naar een amerikaanse toko waar eenzelfde te koop staat voor de NIEUWPRIJS .

Met dat verwijderde serienummer houd het rond de 1000 wel op lijkt me maar waarschijnlijk zal ie zelf aan het dubbele denken gezien zijn verwijzing.

Senior Member

Standaard

Voordeel is dat die man zelf ook weet dat het een vervelende gitaar is voor de verkoop en je die gitaar meeneemt voor 1500 euro (hij verkoopt de gitaar omdat hij een JEM terug wil kopen dus hij wil ook wel ruilen met een JEM). Wil je perse zon gitaar en weet je zeker dat hem voorlopig houd dan kan deze zelfde advertentie ook in het Tip Topic gezet worden want goedkoper ga je zon ding nooit meer vinden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Standaard

Nu wil ik helemaal niet beweren dat euromusic een verkeerde zaak is.
    Het is wel een redelijk nieuwe zaak, er zat eerder een andere muziek zaak in.

Dat zegt natuurlijk nog geen reet, maar ik zou er wel wat meer vertrouwen in hebben als hij bij een zaak vandaan kwam die al lang een goede naam heeft.

En het daar ook even navragen, weet je meteen hoe het met die bon staat (zo'n gitaar vergeet je niet als je die verkoopt).

Hmmm ik heb zelf dus maar even gebeld, euro-music weet niets van deze gitaar, maar zegt de vriendelijke mevrouw "mogelijk bij de vorige eigenaar".
    toen was de naam ook euro-music.

Toch wel uitkijken lijkt mij.

Standaard

http://link.marktplaats.nl/455127481

Ik denk dat ik er overheen ga bieden...
    "Sometimes you want to give up the guitar, you'll hate the guitar.
    But if you stick with it, you're gonna be rewarded"
    Jimi Hendrix

Standaard

Ik denk dat het een vervalsing is. Als je een bami-lucht ruikt weet je het zeker . Kom op jongens, wie geeft 'm aan bij de MP-politie?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobvanKempen Bekijk bericht
    Toevallig ben ik bij die gitaar gaan kijken (staat er al een tijdje op) en hoewel de gitaar hoogstwaarschijnlijk ooit gestolen is heeft deze meneer er idd een bon bij van de winkel waar ook duidelijk opstaat dat de gitaar gekocht terwijl er geen serienummer opstaat. Is daarbij een heerlijke gitaar die je voor weinig kan kopen alleen heb ik het niet gedaan omdat ik mezelf ken en die gitaar na 4 weken weer zat ben en dan wordt verkopen wat lastig.
    Ik heb bij euro music nog nooit maar dan ook nooit een gibson gezien, aan de andere kant was euromusic altijd wel heel makkelijk met inruil.
    Maar je weet het maar nooit.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_l Bekijk bericht
    Ik denk dat het een vervalsing is. Als je een bami-lucht ruikt weet je het zeker . Kom op jongens, wie geeft 'm aan bij de MP-politie?
    ga vooral zo door!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    ga vooral zo door!
    Gut, toen ikzelf in Friesland woonde hadden ze in die richting toch wat meer gevoel voor wat cynische humor

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten