Die Lyrecs zijn prachtige machines en als ik jonger zou zijn kocht ik ze gegarandeerd, is bijna te geef.
Aiaiaiai, zo begint het! En voor je het in de gaten hebt loopt er een tv-ploeg door je huis, terwijl mensen in witte pakken je proberen te helpen een looppad van de voordeur naar de keuken te creëren in je verticale archief
Werden dit soort radios niet ooit verbouwd tot gitaarversterkers, in den beginne? Dat zou dan nog wel grappig zijn
Mijn recordingaanwinst van vandaag zijn trouwens gewoon nieuwe snaren, voor als ik volgende week de boel bij Han weer een paar dagen onveilig mag makenMaar nieuwe snaren telt zeker niet
![]()
Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: SoundcloudOorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
Nooit gezien nee... Maar valt best mee bij mij hoor! zit nu op een bandrecorder forum, daar zijn lui met 200+ bandrecorders! allemaal in opslag, grote rekken vol enzo, en daar kijken ze dan naar. Vind ik soms een beetje van de gekken! Ik verzamel alleen dingen die ik gebruik! Hoe wil je 200 bandrecorders gebruiken?
Zelfs dat zit er niet in. Geld heb ik sowieso niet, maar in mijn studio past zo`n ding letterlijk niet meer! Thuis zou ik hem makkelijk kwijt kunnen, maar dan heb ik geen fuck aan 24 sporig opnemen...
Bovendien zal 1vd2 machines niet goed werken, hij geeft zelf aan dat ie als reserve dient (onderdelen?)
Korg Nanokontrol 2, ideaal in combo met cubase, gedaan met muisklikken en scrollen als je wil opnemen! (en dit voor 50 euro!)
Life is music!
2 philips ecc83 buizenvoor in mijn preamps.
krijg er vind ik zelf best een lekkere opname sound uit:
http://www.savale.com/files/driving.mp3
direct de preamps in:
- 1x sammick bas
- 1x epiphone dot met overdrive
- 1x epiphone dot clean
Klinkt prima zo door mijn laptopluidsprekertjes. Ik ben benieuwd of jij een klankverschil hoort met de buisjes die hiervoor in je preamp zaten. Welke preamp gebruik je eigenlijk?
https://soundcloud.com/paul-van-egmond/
"Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.
Favorieten/bladwijzers