Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 22 van 40 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 211 t/m 220 van 391
    Moderator

Standaard

Die Lyrecs zijn prachtige machines en als ik jonger zou zijn kocht ik ze gegarandeerd, is bijna te geef.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skabouter Bekijk bericht
    haha, ja ik heb er net één gratis gehad (bij aankoop amp). Hij doet het alleen niet, maar hij staat leuk en straalt veel nostalgie uit! Het is inderdaad gewoon verzamelwoede van ouwe rommel

Aiaiaiai, zo begint het! En voor je het in de gaten hebt loopt er een tv-ploeg door je huis, terwijl mensen in witte pakken je proberen te helpen een looppad van de voordeur naar de keuken te creëren in je verticale archief

Werden dit soort radios niet ooit verbouwd tot gitaarversterkers, in den beginne? Dat zou dan nog wel grappig zijn

Mijn recordingaanwinst van vandaag zijn trouwens gewoon nieuwe snaren, voor als ik volgende week de boel bij Han weer een paar dagen onveilig mag maken Maar nieuwe snaren telt zeker niet

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Aiaiaiai, zo begint het! En voor je het in de gaten hebt loopt er een tv-ploeg door je huis, terwijl mensen in witte pakken je proberen te helpen een looppad van de voordeur naar de keuken te creëren in je verticale archief
    Wat bedoel je precies?

Gaaf zeg, die Lyrecs machines...... Zou ik tof vinden, maar zit er totaal niet in

Wel heb ik deze nieuw voor een tientje, incl fligthcase

Standaard

Gaaf zeg, die Lyrecs machines...... Zou ik tof vinden, maar zit er totaal niet in
    Same here...
    50/50 splitten? Zijn toch 2 machines
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
    Nee, dit is Bob Dylan noch Roger Waters, het is Niels D.
    Dingen die ik opgenomen/geproduceerd heb: Soundcloud

Standaard

Wat bedoel je precies?
    Ah, jij oefent nooit bij de tv. Nooit zo'n programma gezien over mensen met verzamelverslaving?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Ah, jij oefent nooit bij de tv. Nooit zo'n programma gezien over mensen met verzamelverslaving?
    Nooit gezien nee... Maar valt best mee bij mij hoor! zit nu op een bandrecorder forum, daar zijn lui met 200+ bandrecorders! allemaal in opslag, grote rekken vol enzo, en daar kijken ze dan naar. Vind ik soms een beetje van de gekken! Ik verzamel alleen dingen die ik gebruik! Hoe wil je 200 bandrecorders gebruiken?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door N.D. Bekijk bericht
    Same here...
    50/50 splitten? Zijn toch 2 machines
    Zelfs dat zit er niet in. Geld heb ik sowieso niet, maar in mijn studio past zo`n ding letterlijk niet meer! Thuis zou ik hem makkelijk kwijt kunnen, maar dan heb ik geen fuck aan 24 sporig opnemen...
    Bovendien zal 1vd2 machines niet goed werken, hij geeft zelf aan dat ie als reserve dient (onderdelen?)

Senior Member

Standaard

Korg Nanokontrol 2, ideaal in combo met cubase, gedaan met muisklikken en scrollen als je wil opnemen! (en dit voor 50 euro!)
    Life is music!

Senior Member

Talking

2 philips ecc83 buizen voor in mijn preamps.

krijg er vind ik zelf best een lekkere opname sound uit:
    http://www.savale.com/files/driving.mp3

direct de preamps in:
    - 1x sammick bas
    - 1x epiphone dot met overdrive
    - 1x epiphone dot clean

Standaard

Klinkt prima zo door mijn laptopluidsprekertjes. Ik ben benieuwd of jij een klankverschil hoort met de buisjes die hiervoor in je preamp zaten. Welke preamp gebruik je eigenlijk?
    https://soundcloud.com/paul-van-egmond/

"Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB Bekijk bericht
    Klinkt prima zo door mijn laptopluidsprekertjes. Ik ben benieuwd of jij een klankverschil hoort met de buisjes die hiervoor in je preamp zaten. Welke preamp gebruik je eigenlijk?
    Ik hoor het zeker (had ik al getest met een buis uit mn versterker) Het zijn trouwens behringer mic200's. Erg leuk dingetje voor het geld. Ik heb nu iets meer gain en vooral wanneer hij richting clippen gaat (hoe heet dat?) dan blijft het beter klinken.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten