Eindelijk het grootste deel van mijn gitaren in de oefenruimte gehadAlleen de RG760 mist nog.
VLNR: Ibanez RG620X, Paul Reed Smith CE24, Schecter C-7 ATX en mijn oudste vriend; Gibson Nighthawk Landmark.
PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband
Van liks naar rechts:
Vintage V100
Ibanez Artwood 300
Westone Spectrum
![]()
vaemint, op wat voor amp speel je?
Gitaar: ESP HEX6 V, LTD KH602 Silverburst Heavy Mod, Custom, Orpheo Tone Master
Amp: Marshall 410H + Marshall 1960B Vintage 30 cab
My turn om met de billen bloot te gaan :
Hiermee moet ik het doen :
V.l.n.r. : Yamaha SG500B , Ibanez SX90 ,Morris WL1035 ('77) en m'n Martin D15 .
Op die laatste speel ik feitelijk niet meer maar hij mag natuurlijk niet aan de presentatie ontbreken ( n.b. ik hou hem 'm toch nog altijd binnen handbereik ; klaar met plectrum en al , zoals te zien is ) .
Ik heb er nog wel een paar ( allen acoustisch - hoewel : neen , Ik heb ook nog een Staggocaster die ik zelf m'n eigen distressed-look heb meegegeven maar die is op het moment uitgeleend aan m'n neefje Max . T.z.t. zal ik die er ook nog eens bijplakken ; tenslotte doet die het wel .. ) , zoals een Yamaha FG420 ( 12-str.) , maar zolang als ie niet speelklaar is , verdient ie wat mij betreft nog geen plekkie op de foto.
Gear :Yamaha SG500B , Ibanez SX90 BK , Martin D-15
'long as my guitar's got strings on it - I don't give a shit
Als je niet meer op die Martin speelt, dan mag je hem mij best cadeau doen hoor
Een Martin 15 series is zo ongeveer m'n droom-akoest. Waarom speel je er zo weinig op?
He daar !
Dat ik er naar maar zelden op speel is niet dat het geen wereld-gitaar is - want dat is het ! Prachtige volume ! En dat ie hoogglans is op bepaalde plaatsen toont wel aan dat ie zeer veelvuldig bespeeld is ( hij wordt in een satin-gloss geleverd , zoals je ongetwijfeld weet dus .. ).
Een 2 jaar terug opgelopen nekhernia maakt dat ik zo'n grote klankkast niet lang op schoot kan houden zonder daar spijt van te krijgen .
Maar laatst pakte ik 'm weer even en ik schrok gewoon van het volume . Wat ik al zei : een wereld-gitaar !
Gear :Yamaha SG500B , Ibanez SX90 BK , Martin D-15
'long as my guitar's got strings on it - I don't give a shit
Favorieten/bladwijzers