-
Ik kom uit een niet zo muzikale familie, dus daar heb ik het niet van. Mijn neef die speelde wel een beetje gitaar, maar was vooral zanger in een erg populaire band toendertijd. Ik keek altijd naar hem op, en wilde ook gitaar leren spelen. Toen ik KoRn ontdekte was ik helemaal verzot op gitaar en moest en zou ik leren spelen op die geweldige KoRn nummers te kunnen doen.
Na een tijdje zeuren bij mijn ouders, belde mijn vader een vriend van hem op die ook speelde en die kwam langs met een paar gitaartjes. Hij bood aan mij kennis te laten maken met zijn gitaar leraar. Dat was Henk Kowsolea, een man van dik in de 70 die klassiek les gaf. Uiteindelijk afgesproken met Henk in een gitaarzaak, Spaan gitaar gekocht en die middag meteen les! Ik heb 2 jaar klassiek gevolgd, 1 jaar pop en verder zelfstudie.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers