Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 831 van 1797 EersteEerste ... 3317317818218298308318328338418819311331 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.301 t/m 8.310 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobvanKempen Bekijk bericht
    A) Volgens mij idd een respray.
    B) Krijg ik altijd jeuk als ik een customshop gitaar zie in een niet originele koffer want dat blijkt 9 van de 10 keer fake.
    B) Vind ik de punt van de cutaway te puntig (niet zoals op mijn Les Paul maar dat kan ook aan de foto liggen)
    C) Volgens mij staan de knoppen verkeerd op de body.
    A denk ik ook
    B1 mijn koffer slijt ook erg hard en moet ook een andere komen..(gitaar en koffer zijn gebruiksvoorwerp)
    B2 zou kunnen door de respray dat hij anders lijkt
    C knoppen staan goed
    Laatst gewijzigd door nickofzo; 16 juni 2011 om 16:44
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Standaard

Bieden vanaf 1995 euro, pfff.... Ik heb 10 jaar terug mijn volledig originele LP Custom '76 verkocht voor 1400 euro ofzo; of waren het nog guldens? Voor een gedeeltelijk herspoten en gedeeltelijk kaalgeschaafde Custom die er in totaliteit niet meer uitziet vind ik dat-ie er wel errug veel voor vraagt. Wil zeker graag nóg een keer op vakantie

Senior Member

Standaard

Belachelijke prijs voor een lelijke combinatie(relic zwart-gruwelijke goldtop)
    De mijne was 11 jaar ouder dan deze en ging 7 jaar geleden voor iets meer dan 2000 euro weg. Die was origineel met originele koffer.
    Het is maar net wat de gek er voor geeft.
    Can't have to many Tele's

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ik heb eens een 1:1 vergelijk kunnen doen met mijn 74er en een 80er custom..
    OMG wat een verschil
    die 80 klonk als een goedkoop stratje, voordat ik hem ging inpluggen
    en hij is wel 400 gram zwaarder

en die gouwe ziet er inderdaad echt heel erg niet uit

Senior Member

Standaard

Ik had em al gezien. Die gitaar is een echte gibson. Die gouden bovenkant is alleen erg lelijk maar verder vind ik hem wel gaaf. Voor 1500 euro zou ik hem nog wel willen hebben.
    Dan een mooie burst op de voorkant en de rest zo laten.

Senior Member

Standaard

En waar is jouw twijfel over de advertentie. Dat het een neppe is staat namelijk in de advertentie.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eygen Bekijk bericht
    En waar is jouw twijfel over de advertentie. Dat het een neppe is staat namelijk in de advertentie.
    Het is waarschijnlijk geen 'imitatie' maar zo'n goedkope kopie uit China. De mooie gevlamde maple is dan natuurlijk gewoon fineer. Om dan te roepen dat de kwaliteit beter is dan van een echte Gretsch is dan volledig uit de lucht gegrepen, en eigenlijk ook bedrog.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oranjeaap Bekijk bericht
    Om dan te roepen dat de kwaliteit beter is dan van een echte Gretsch is dan volledig uit de lucht gegrepen, en eigenlijk ook bedrog.
    Tsja. Toen mensen nog voor zichzelf nadachten - vroeger dus - wist men meteen wel dat zoiets met een korreltje zout genomen moest worden, of misschien wel twee. Typisch enthousiast marktkoopmanspraat, wat vroeger (alweer) ook heel gewoon was, daar viel werkelijk niemand over.

Als de verkoper de gitaar als zijnde een echte USA zou aanbieden, dan zou de advertentie hier terecht zijn opgevoerd. Ik vind het nu wat overtrokken om - zelfs als er al aangegeven wordt dat het een imitatie is - nog eens te gaan mieren over een aparte regel. En jee, wie weet ís het ding wel vreselijk goed, die Chinezen kunnen best wel bouwen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eygen Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_l Bekijk bericht
    Tsja. Toen mensen nog voor zichzelf nadachten - vroeger dus - wist men meteen wel dat zoiets met een korreltje zout genomen moest worden, of misschien wel twee. Typisch enthousiast marktkoopmanspraat, wat vroeger (alweer) ook heel gewoon was, daar viel werkelijk niemand over.

Als de verkoper de gitaar als zijnde een echte USA zou aanbieden, dan zou de advertentie hier terecht zijn opgevoerd. Ik vind het nu wat overtrokken om - zelfs als er al aangegeven wordt dat het een imitatie is - nog eens te gaan mieren over een aparte regel. En jee, wie weet ís het ding wel vreselijk goed, die Chinezen kunnen best wel bouwen.
    Ik stel je gelijk gerust, dat zijn ze niet.

Daarnaast is en blijft het contraband, met "made in the USA" achterop de headstock; vroeg of laat wordt er iemand mee bedonderd.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten