Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht
Nou voor die kortingsbon neem ik het.

Nee, ik ben geen fan van Ubisoft. Slechte games, slechte customer service (UITERST slecht!) etc.

Het enige goede dat ze ooit hebben uitgebracht was Rayman. Dat spel blijft een klassieker!

Dus ik verwacht niet te veel.
Tuurlijk, spellen als Ghost Recon, Assasin's Creed, Rainbow Six en Far Cry zijn natuurlijk onwijs slecht...