Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 494 van 904 EersteEerste ... 394444484492493494495496504544594 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.931 t/m 4.940 van 9036
    Senior Member

Standaard

Eigen initiatief wordt volop gesteund, tenzij het verboden is en uit het land van Mao komt

MS

Senior Member

Standaard

Toch wel weer typisch Nederlands, vanuit de tuin met de laptop lekker moreel lopen doen over een advertentie waarin iemand aangeeft dat zijn gitaren Fake zijn maar we hebben wel allemaal "merk" t-shirts aan van de vakantie uit Turkije/Spanje/Thailand want ... dat is zo lekker goedkoop en "de echte worden in de zelfde fabriek gemaakt".
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Oh, zijn dat Nederlanders? Blij dat ik Belg ben dan

MS
    Laatst gewijzigd door Misery Signals; 11 juni 2011 om 15:49

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Al dat moeten en veroordelen... het lijkt goddorie wel een communistische rechtstaat op Maoistische leest geschoeid

Zolang mensen maar een beetje lol in dit korte leven hebben vind ik het allemaal prima.
    tja, ik ben ook niet voor strakheid en regel overal al is er niks mis met wat sociale controle zo nu en dan. Ik vond het bv niet leuk dat er een tijd geleden iemand een bas had "ontworpen" die duidelijk een rip off was van een ontwerp van mij. Ik heb er zelf niets van gezegd, maar ik was toch wel blij dat anderen op dat forum hem erop wezen dat het niet mooi was een ontwerp in te pikken van een kleine bouwer.

maar het is moeilijk te zeggen waar de lijn te trekken tussen absoluut not done en ach, laat maar...

Senior Member

Standaard

Valt het jezelf ook niet op MS dat bijna ELKE zin van jou een verordening of een veroordeling bevat?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    tja, ik ben ook niet voor strakheid en regel overal al is er niks mis met wat sociale controle zo nu en dan. Ik vond het bv niet leuk dat er een tijd geleden iemand een bas had "ontworpen" die duidelijk een rip off was van een ontwerp van mij. Ik heb er zelf niets van gezegd, maar ik was toch wel blij dat anderen op dat forum hem erop wezen dat het niet mooi was een ontwerp in te pikken van een kleine bouwer.

maar het is moeilijk te zeggen waar de lijn te trekken tussen absoluut not done en ach, laat maar...
    I know, het overkomt mij redelijk vaak dat ik mijn designs terug zie wat niet zo raar is als je high profile werkt. Het heeft iets brutaals maar Imitatie is de hoogste vorm van flattery denk ik dan maar.
    Het wordt andere koek als de imitate ook high profile is. Maar dan nog. Ik zou me niet zo druk maken over wat er achter je rug gebeurt als je vooruit wil kijken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Al dat moeten en veroordelen... het lijkt goddorie wel een communistische rechtstaat op Maoistische leest geschoeid

Zolang mensen maar een beetje lol in dit korte leven hebben vind ik het allemaal prima.
    In mijn gedachten knippert er een groot lichtgevend bord met "ANARCHIST" op, bij het lezen van dat bericht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobvanKempen Bekijk bericht
    Toch wel weer typisch Nederlands, vanuit de tuin met de laptop lekker moreel lopen doen over een advertentie waarin iemand aangeeft dat zijn gitaren Fake zijn maar we hebben wel allemaal "merk" t-shirts aan van de vakantie uit Turkije/Spanje/Thailand want ... dat is zo lekker goedkoop en "de echte worden in de zelfde fabriek gemaakt".
    Niet elke nederlander denkt zo hoor ik denk vaak (wat niet altijd waar is), duur is beter. Goedkoop is duurkoop. Daarom zal ik ook nooit een mexicaanse fender OID kopen Ook al zijn ze goed. Het gaat mij vaak ook om verkoop waarde.

En ik ga ook nooit op vakantie naar Turkije/Spanje/Thailand
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Standaard

adverteerder heeft de titel aangepast

http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...fta_ind=3&fs=1

yup goudeerlijk die gozer en ik ben gewoon een zeikerige ollander

ut zal allemaal wel

Senior Member

Standaard

Fuck, dat is echt een koopje !!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten