Egnater Renegade 112 65 Watt/rnieball Wah/Rockbox Boiling Point/ Mad professor Deep blue delay/ Little green wonder/ CAE Line Driver /Ibanez S 470KA /Schecter C1-+ /Blade Texas Standard Pro/ Cort Western/PRS Santana/Godin Freeway Classic
Ik weet niet of het een echte oplichter is, aangezien ie vaak erg laag biedt. Oplichters bieden meestal je vraagprijs of meer, met verhalen dat ze dan een speciale koerier willen gebruiken.
Die zelfde gast heeft ook op m'n Hamer Californian geboden; zwaar laag en dan het gore lef hebben om me te vragen of ik 'm voor die prijs af kan gooien op Kreta. Niet echt de m.o. van de typische oplichters.
En nu tig maanden later biedt ie 50 euro meer (nog steeds te weinig) met de vraag of ik m'n telefoonnr. kan mailen.
Gezocht:
Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.
Ach, ik ben ook een keertje opgelicht, heb het artikel in vertrouwen opgestuurd, waarna ik tot op heden op betaling zit te wachten. Na 2 jaar wachten is mijn hoop op betaling toch wel lichtelijk verdwenen.
Ik verkoop sinds die tijd enkel per verzending, wil niemand over de vloer die ik niet ken(iemand van dit forum uitgezonderd natuurlijk) en enkel als er vooraf betaald is. Gaat een potentiele koper daar niet mee akkoord mag hij verder zoeken.
Als ik iets koop haal ik het wel op, auto van de zaak dus de brandstof zal me een zorg zijn, al woont de verkoper in Groningen.
Sindsdien nooit meer problemen gehad, zowel van koper als van een verkoper.
Can't have to many Tele's
Favorieten/bladwijzers