Via het Meldpunt Internetoplichting van de Politie hebben wij uw melding in goede orde ontvangen, waarvoor hartelijk dank.
Lees meer over de samenwerking die Marktplaats met de Politie heeft:
http://marktplaats.custhelp.com/cgi-...p?p_faqid=1222
Hierbij berichten wij u dat wij meerdere meldingen hebben ontvangen ten aanzien van de gebruiker waarop uw melding betrekking heeft. Als gevolg hiervan hebben wij het account van deze persoon geblokkeerd. Tevens zijn de advertenties van de site verwijderd. We kunnen echter geen volledige zekerheid bieden dat deze persoon onze maatregelen niet zal omzeilen.
De gegevens die Marktplaats van de politie ontvangt worden opgeslagen in onze Transactiegeschillen Database, zodat Marktplaats op efficiënte wijze inzicht kan krijgen of meerdere meldingen van verschillende gebruikers ten aanzien van dezelfde gebruiker zijn gedaan.
Lees meer over de Transactiegeschillen Database via de volgende link:
http://marktplaats.custhelp.com/cgi-...hp?p_faqid=991
Aan de hand van uw melding, zie ik dat u heeft betaald via Paypal.
U kunt direct bij PayPal een claim indienen om uw geld terug te vragen.
Via de link hieronder leest u hoe u dat kunt doen.
Hoe dien ik als koper een Kopersbescherming claim in bij PayPal?
http://marktplaats.custhelp.com/cgi-...i=&p_topview=1
Als u vragen heeft over het indienen van een claim dan kunt u ook rechtstreeks contact opnemen met PayPal.
Klantenservice van PayPal:
Tel: 0900 265 89 50
(kosten vanaf een vaste lijn: 0,10 EUR/minuut)
Openingstijden: op werkdagen van van 8:00 uur tot 16:30 uur.
Met vriendelijke groet,
Marit
Afdeling gebruikersbescherming
www.marktplaats.nl
Favorieten/bladwijzers