Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 424 van 593 EersteEerste ... 324374414422423424425426434474524 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.231 t/m 4.240 van 5928
    Senior Member

Standaard

Zo'n prachtding moet je, mits je hem wil laten overspuiten, doen door iemand met verstand van zaken!!! Maar als je dat niet ziet zitten kom ik hem wel voor je ophalen. Ik wil gerust ruilen met men net ingespeelde avri 62, mét nitrolak! Interesse?

Contacteer eens een goede gitaarbouwer, die kan je vast helpen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door humbucker Bekijk bericht
    Zo'n prachtding moet je, mits je hem wil laten overspuiten, doen door iemand met verstand van zaken!!! Maar als je dat niet ziet zitten kom ik hem wel voor je ophalen. Ik wil gerust ruilen met men net ingespeelde avri 62, mét nitrolak! Interesse?

Contacteer eens een goede gitaarbouwer, die kan je vast helpen
    Haha, ik denk dat je het antwoord wel weet. Deze beauty gaat nergens heen, maar bedankt voor het aanbod. Ik heb ook nog wel een paar Stratjes om op te spelen in de tussentijd. Zal eens wat foto's posten. Maar de L-serie moet echt nieuwe lak hebben. Grrr, als ik die barbaar die dit met haar heeft gedaan eens te pakken krijg. Je gaat toch ook geen graffiti op de Nachtwacht spuiten?

Senior Member

Standaard

Kan die laklaag er niet gewoon afgehaald worden?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thomas Vaneman Bekijk bericht
    Haha, ik denk dat je het antwoord wel weet. Deze beauty gaat nergens heen, maar bedankt voor het aanbod. Ik heb ook nog wel een paar Stratjes om op te spelen in de tussentijd. Zal eens wat foto's posten. Maar de L-serie moet echt nieuwe lak hebben. Grrr, als ik die barbaar die dit met haar heeft gedaan eens te pakken krijg. Je gaat toch ook geen graffiti op de Nachtwacht spuiten?
    Damn man, die L-serie strat... de goeie zijn zowat the Holy grail in stratland.
    Ik zou opletten met afbijtgedoe. eventueel eerst proberen onder de slagplaat. ik heb onlangs een ouwe harmony H62 ontdaan van lak door te schuren, als het voorzichtig doet, kan je 'm terugschuren tot op da blanke laklaag die over de SBurst zit. Bij de Harmony ben ik wel hier en daar door de orinele lak gegaan, maar die was zeer dun, dus heb 'm een cellulose refin gegeven. was gelukkig eenvoudig zwart.

Trouwens: ivm dat overspuiten: dat valt nog mee, er zijn heel wat vintage strats veel zwaarder mismeesterd. In die tijd waren die strats nl niet vintage... en werd er ook al naar hartelust gemod.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    Damn man, die L-serie strat... de goeie zijn zowat the Holy grail in stratland.
    Ik zou opletten met afbijtgedoe. eventueel eerst proberen onder de slagplaat. ik heb onlangs een ouwe harmony H62 ontdaan van lak door te schuren, als het voorzichtig doet, kan je 'm terugschuren tot op da blanke laklaag die over de SBurst zit. Bij de Harmony ben ik wel hier en daar door de orinele lak gegaan, maar die was zeer dun, dus heb 'm een cellulose refin gegeven. was gelukkig eenvoudig zwart.

Trouwens: ivm dat overspuiten: dat valt nog mee, er zijn heel wat vintage strats veel zwaarder mismeesterd. In die tijd waren die strats nl niet vintage... en werd er ook al naar hartelust gemod.
    Ik heb inderdaad besloten hem te gaan schuren. Gaat een heerlijk tijdrovend klusje worden, maar dat heb ik er wel voor over. Ik zal zeker van tijd tot tijd even wat foto´s posten van de voortgang die ik maak. De hals gaat naar de US om een nieuw logo van Fender te krijgen. Zij zijn de enige die dat mogen doen. Zo weet ik ook zeker dat het origineel is. Zij gaan ook de frets doen, dat vertrouw ik de customshop wel toe. Gelukkig ken ik via mijn werk een hoop mensen van Fender, dus dat komt goed uit. De volume knop is niet origineel meer, heeft iemand er nog eentje liggen?

Banned

Standaard

Ik zit eens in dit topic te bladeren en ik zie de laatste postst. Damn... doe nou aub helemaal niets aan die strat. Houdt hem gewoon zo origineel mogelijk, ondanks dat er een refin op zit. Of schuur heel voorzichtig de refin eraf en een nieuwe laag blanke lak.

Die hals moet je echt niets mee doen. Nieuwe decal en lak is zoooooo zonde (in iedergeval voor de financiele kant van de gitaar).

Omdat het al 2 maanden stil is in het mooste topic op het forum en ik geen nieuwe strat heb om te posten, maar een plaatje van mijn aanstaande strat, en tegelijk een mooie *Bump* (had ook kunnen bumpen met de *forum Bumbkoe, die ook erg charmant is, maar wilde liever on topic blijven).

Uploaded with ImageShack.us

Senior Member

Standaard

Inderdaad! Laat die lak lekker zo en de hals ook! Re-fret ok, maar van de rest zou ik fijn afblijven

@GG: Wat een vies gave kleur zeg

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Riky Bekijk bericht
    @GG: Wat een vies gave kleur zeg
    Surf Green dat 50 jaar voor een raam gestaan heeft in een zonnetje.

Standaard

Mijn zelfbouw stratje:

Banned

Standaard

Arvoitus, COOL!!! Echte mannen spelen op roze gitaren. Hier een van mijn zelfbouwsels, en op het moment mijn absolute favoriet (Lake Placid Blue met Shell Pink refin):

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten